datacom

TVGO lejátszási hiba

Kérdés

Helló!

Egy ideje az asztali gépen és a telón sem megy a TVGO a wifin keresztül!

Ezt a hibaüzenetet kapom!

 Lejátszó hiba

Tájékoztatunk, hogy a TV GO tartalmak csak Magyarországon és az Európai Unió tagországain belül kölcsönözhetőek illetve játszhatóak le. (M55006)

Semmit sem változtattam meg (Proxy, VPN) de még is ezek szerint azt érzékeli a TVGO mintha nem az EU-ból akarnám használni az alkalmazást!

Mobilnetről meg simán megy!

Mi lehet a probléma? 

Köszi a válasz(oka)t előre is

Tamás

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

8 válasz erre a kérdésre

2 órája, teherwagon írta:

Hello @ThomAce, itt próbálod? nekem gond nélkül megy mindenről. a konkrét TV GO akadásra sajna nincs tippem, ha több böngészőn ugyanez van, akkora pontos részletekkel (oprendszer, böngésző vagy böngészők) meg kellene írni nekik

Hello @teherwagon! Igen, ott próbáltam, de nekem hibára fut állandóan. Oprendszer egyébként minden esetben Windows 10, többféle verzión is kipróbáltam már. Legújabb kiadás, egyel korábbi kiadás, Firefox és Edge böngészőkkel is.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hello @ThomAce, itt próbálod? nekem gond nélkül megy mindenről. a konkrét TV GO akadásra sajna nincs tippem, ha több böngészőn ugyanez van, akkora pontos részletekkel (oprendszer, böngésző vagy böngészők) meg kellene írni nekik

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Posztolva: (szerkesztve)

Sajnos nálam sem teljesen jó a TVGO.

Laptopon wifin keresztül működik az alkalmazás, gond nélkül.

Asztali gépen, LAN-on keresztül viszont a következő hibákba futottam bele:

1.- Az alkalmazás betöltődik, az első képkocka megjelenik, majd ettől kezdve semmi sem történik. Nem játssza le a streamet az alkalmazás. WireShark-al ellenőriztem az adatforgalmat és érdekes módon a háttérben folyamatosan újra és újra csatlakozik a stream-kiszolgálóhoz, ahonnan némi adatcsomag letöltést követően lecsatlakozik, majd újra és újra elkezdi.

2.- A legújabb frissítés óta az alkalmazás egyszerűen bezáródik ahogy megjelenik a keret.

 

Friss driverek, stb... Valamilyen video codekkel akadhat össze? Sajnos semmilyen debug log nincs ami segítene kideríteni, hogy mi a probléma. Hibaüzenet nincs, se Windows application, se reliability history-ban nem jelentkezik probléma / hibaüzenet az alkalmazással kapcsolatosan.

Mi lehet a gond?

 

A TVGO weboldalán a kapcsolatfelvétel meg egyszerűen nem működik. Az se laptopról, sem pedig desktopról. Csak annyit ír ki, hogy "a szolgáltatás nem elérhető".

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: ThomAce

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Közben megbeszéltük (köszi datacom), EU-n kívüli proxy volt a ludas B|

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hello @datacom, majd ha meglesz a megoldás, ide is megírod, légyszi? azért érdekel, mert ilyet elvileg csak az EU-n kívül vagy EU-n kívüli proxyval produkálhatna (és ha nem ez van, azt remélem, a tapasztalatod alapján tudunk majd segíteni más hasonló cipőben járó tagtársnak)

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

A hiba kivizsgálásához több adat megadása is szükséges, ezért javasoltuk a TVGO írj nekünk felületet. Viszont, ha elküldöd privát üzenetben az elérhetőségedet (mobil telefonszám) és az MT ügyfél-azonosítót, ha a TVGO-t Telekom előfizetőként használod a szolgáltatást, szívesen eljutattjuk mi a kérdést.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

A problémát már jeleztem telefonon, a 1414-es számon,  mert gondoltam, úgy gyorsabb lesz!

Hát nem! Az érdeklődésemre az volt a válasz, hogy ha mobilneten megy, de a kábelneten nem, akkor nem a TVGO-val  van a probléma! 

Hát ez nem volt nagy segítség. 

Azért próbálkoztam itt, hátha másnál is előfordult ez a jelenség és esetleg kapok valami kézzelfogható ötletet!

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Szia! Kérjük, hogy a problémát mindenképp jelezd itt: https://bit.ly/3eSqqPv hogy kivizsgálhassuk, mi állhat a hibajelenség mögött!

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most