Tom78

Tvgo összekapcsolás probléma

Kérdés

TVGO oldalon keresztül feltettem a kérdést, semmilyen választ nem kaptam.

Előfizetésemet valamikor korábban összekapcsoltam a TVGO-val, de sajnos nem tudom milyen email címmel regisztráltam be. Most nem tudom újra elvégezni az összekapcsolást, mert azt az üzenetet kapom, hogy az adott MT ügyfélazonosítóval már aktiválták ezt a lehetőséget.

Kérem ne az legyen a válasz, hogy a tvgo.hu oldalon keresztül írjak, mert ezt megtettem, bármilyen válasz nélkül.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

1 válasz erre a kérdésre

Szia Tom78! Kollégáink biztosan fognak reagálni a TVGO oldalon elküldött kérdésedre, de előfordul, hogy ez picit több időt vesz igénybe. Ha gyorsabb választ szeretnél kapni, javasoljuk, hogy írd meg nekünk privát üzenetben az MT ügyfél-azonosító számodat és egy visszahívást rögzítünk a részedre. E-mail cm kiadására, vagy a korábbi regisztráció törlésére adatvédelmi okok miatt csak telefonos egyeztetés útján kerülhet sor. ^Gabriella

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most