Vikytria

Internet kapcsolat

Kérdés

Sziasztok!
Olyan problémám van hogy sem CoD warzone sem a R6S nem indul el internetproblémára hivatkozva, pedig van kapcsolatom (minden megy rendes sebességgel - netflix, letöltés stb) és a speed test sem mutat hibát, jön a 150mbps. Először csak akadozott a net, a CoD nem indult, de azután 'átterjedt' az R6Sre is ami előtte tökéletesen ment.
Felvettem a kapcsolatot a Telekommal, ki is lett cserélve a modem, de  a hiba továbbra is van.
Tud valaki segíteni hogy mit tegyek? 

A modem Sagemcom F@st 3686 v2  

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

2 válasz erre a kérdésre

Posztolva: (szerkesztve)

Kedves Levente!
Köszönöm,  a probléma időközben megoldódott. Ide írom hátha segít másoknak:

A modem cserével a TV internet problémái megoldottak, de a játékok hibái nem. 
Külföldi fórumon írták, hogy ritkán, de előfordul az hogy a Rainbow Six Siege meghajtó problémából adódó hibát is  'Poor internet connection' hibaüzenetként jelez. 
Az én esetemben is ez történt, az SSD meghajtóm gyári hibás volt és szépen lassan tönkre ment fél év alatt. Másik meghajtóra áttelepítve a játékok hiba nélkül futottak. 

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Vikytria

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
Ekkor: 2020. 08. 07. at 14:04, Vikytria írta:

Sziasztok!
Olyan problémám van hogy sem CoD warzone sem a R6S nem indul el internetproblémára hivatkozva, pedig van kapcsolatom (minden megy rendes sebességgel - netflix, letöltés stb) és a speed test sem mutat hibát, jön a 150mbps. Először csak akadozott a net, a CoD nem indult, de azután 'átterjedt' az R6Sre is ami előtte tökéletesen ment.
Felvettem a kapcsolatot a Telekommal, ki is lett cserélve a modem, de  a hiba továbbra is van.
Tud valaki segíteni hogy mit tegyek? 

A modem Sagemcom F@st 3686 v2  

Szia @Vikytria!

Kérjük, privát üzenetben írd meg nekünk az alábbi adatokat és továbbítjuk a hibát műszaki csoportunk felé:

- kapcsolattartó neve, elérhetőségi telefonszám, ahol műszaki kollégáink szükség esetén kereshetnek

- IP cím, domain név – ha rendelkezésre áll, írd meg saját IP címedet és azt az IP címet amire kapcsolódni próbálsz

- milyen alkalmazással / rendszerrel tapasztalod a hibát (például Twitch , Xbox, PlayStation, játék esetén annak neve League of Legend, Counter-Strike, stb.)

- a használt portok

- válaszidők

- pontosan mit tapasztalsz

- milyen gyakorisággal tapasztalod a hibát (állandóan / rendszeresen visszatérő / véletlenszerű / időszakhoz köthető)

- mikor tapasztalod a hibát (pontos dátum, óra:perc)

- trace route eredmény, amennyiben rendelkezésedre áll

 

^Levente

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most