baloghroli96

Samsung Galaxy Watch Active 2

Kérdés

Szeretném kérdezni, hogy e- simet miért nem tudok aktiválni? 
Ugyanis többször próbáltam és nem sikerül. Beolvasom a e-sim QR kódját elindul egy kapcsolódási folyamat, majd egy hiba üzenet jelenik meg, idézem "Nem sikerült beállítani a szolgáltatást. A kód érvénytelen, vagy már felhasználták. Forduljon a szolgáltatóhoz. További tájékoztatást a szolgáltatótól kaphat. A(z) eszköz adatai hasznos lehet." Ez estben egy 109 hibakód jelenik meg az eszköz adatira kattintva. 
Kértem már új E-simet is, de nem járok sikerrel.
Volt már valakinek ilyen? 

Screenshot2.jpg

Screenshot_20200824-173630_Watch Active2 Plugin.jpg

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

1 válasz erre a kérdésre

Szia! Nagyon sajnáljuk, hogy nem fogadta el a kódot. Ezen az oldalon https://www.telekom.hu/lakossagi/ugyintezes/gyakori-kerdesek/3853/hogyan_tudom_aktivalni_az_esim_es_keszulekemet_?appid=tudasbazis&tudasbazis-eventType=2&tudasbazis-rlCode=174254a1cc6 leírtak alapján tudod az aktiválást elvégezni.  Javasoljuk, hogy próbáld meg újból a beolvasást, ha továbbra sem sikerül lehetséges, hogy új kódra vagy SIM kártya cserére lesz szükség. Hogyha nem engedi továbbra sem, javasoljuk, hogy egyeztess mobiltudós kollégáinkkal ezen az oldalon https://www.telekom.hu/lakossagi/szolgaltatasok/mobiltudos-online  vagy keresd munkatársainkat a 1414-es Telefonos ügyfélszolgálaton.^Szilvia

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most