Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Samsung Galaxy Watch Active 2


baloghroli96

Kérdés

Szeretném kérdezni, hogy e- simet miért nem tudok aktiválni? 
Ugyanis többször próbáltam és nem sikerül. Beolvasom a e-sim QR kódját elindul egy kapcsolódási folyamat, majd egy hiba üzenet jelenik meg, idézem "Nem sikerült beállítani a szolgáltatást. A kód érvénytelen, vagy már felhasználták. Forduljon a szolgáltatóhoz. További tájékoztatást a szolgáltatótól kaphat. A(z) eszköz adatai hasznos lehet." Ez estben egy 109 hibakód jelenik meg az eszköz adatira kattintva. 
Kértem már új E-simet is, de nem járok sikerrel.
Volt már valakinek ilyen? 

Screenshot2.jpg

Screenshot_20200824-173630_Watch Active2 Plugin.jpg

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

1 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 1
  • Telekom

Szia! Nagyon sajnáljuk, hogy nem fogadta el a kódot. Ezen az oldalon https://www.telekom.hu/lakossagi/ugyintezes/gyakori-kerdesek/3853/hogyan_tudom_aktivalni_az_esim_es_keszulekemet_?appid=tudasbazis&tudasbazis-eventType=2&tudasbazis-rlCode=174254a1cc6 leírtak alapján tudod az aktiválást elvégezni.  Javasoljuk, hogy próbáld meg újból a beolvasást, ha továbbra sem sikerül lehetséges, hogy új kódra vagy SIM kártya cserére lesz szükség. Hogyha nem engedi továbbra sem, javasoljuk, hogy egyeztess mobiltudós kollégáinkkal ezen az oldalon https://www.telekom.hu/lakossagi/szolgaltatasok/mobiltudos-online  vagy keresd munkatársainkat a 1414-es Telefonos ügyfélszolgálaton.^Szilvia

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...