gunners1886@freemail.hu

Telekom TV GO hiba

Kérdés

Jó napot kívánok!

Szabó István vagyok. MT azonosítóm: 831062290

Kérdésem: Laptoppon és telefonon használjuk a Telekom TV GO-t. Telefonon hibátlanul működik, a laptoppon egy hibaszámot ír ki: 4-44-50009, Edge böngészőn használom ami frissítve van. Minden funkció az oldalon belül hibátlanul működik csak a csatorna lejátszásnál kapom mindig ezt a hibát. Rendszeresen figyelem hány eszköz van bejelentkezve. Egyébként a hiba 3-4 napja jelentkezik, de kizárólag a laptoppon! Mi a teendőm? Kérem válaszukat, előre is köszönöm.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

1 válasz erre a kérdésre

Ekkor: 2020. 09. 10. at 14:51, gunners1886@freemail.hu írta:

Jó napot kívánok!

Szabó István vagyok. MT azonosítóm: 831062290

Kérdésem: Laptoppon és telefonon használjuk a Telekom TV GO-t. Telefonon hibátlanul működik, a laptoppon egy hibaszámot ír ki: 4-44-50009, Edge böngészőn használom ami frissítve van. Minden funkció az oldalon belül hibátlanul működik csak a csatorna lejátszásnál kapom mindig ezt a hibát. Rendszeresen figyelem hány eszköz van bejelentkezve. Egyébként a hiba 3-4 napja jelentkezik, de kizárólag a laptoppon! Mi a teendőm? Kérem válaszukat, előre is köszönöm.

Szia!

Sajnáljuk, hogy hibát tapasztalsz a TVGO szolgáltatás működésében böngészőből. Javasoljuk, hogy törölj böngésző előzményeket, frissítsd azt vagy egy másik böngészőből próbáld meg elindítani a lejátszást.
Abban az esetben, ha továbbra is a korábbi hibaüzenet jelenik meg, kérjük, hogy ezen a felületen jelezd azt, hogy illetékes csoportunk mielőbb segíteni tudjon.
Bízunk benne, hogy válaszunkkal segítségedre lehettünk! ^Zsani

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most