András23

Átejtések netovábbja! Nem működik a mobilnet, levonta az összeget.

Kérdés

Üdv mindenkinek!

Nos, kicsit elegem lett a telekomból, mert rohadtul nem segítőkészek, és már kezdek más szolgáltató felé kacsintgatni. Az egész azzal kezdődött, hogy én eredetileg csak egy maraton díjcsomagot akartam venni 3,5 GB-t, azonban ez nem volt elérhető az applikációban. Irány a diginetes számítógép, ok. Ott bejelentkeztem a weblapon, aktiváltam az adott csomagot, és nem történt semmi, nem vont le pénzt, nem jött meg a net, de aktívnak jelezte a megrendelt csomagot. Ez még úgy rendben van, mert legalább a pénz is megmaradt. Rövid levelezgetés következett, először természetesen azt írták, hogy az ő rendszerükben nincsen semmi hiba, biztosan nálam volt valami. Megjegyzem ez 3 hónapja történt, és azóta is be van ragadva az, hogy aktív az a 3,5 gb-s csomag. Ezt követően elküldtem nekik pár képet, hogy mi is zajlik az én gépemen, majd válaszként azt írták, hogy többen is jelezték, már javították is a hibát, azonban ha mégis csak valami okból kifolyólag problémám lenne, vegyem fel velük a kapcsolatot a szokásos lehúzós számon, vagy keressem fel valamely üzletüket. Szokásos koptatós duma. Ügyfélszolgálat gratulálok. Ok lenyeltem a békát, annyiban hagytam a dolgot, nincs kedvem, és időm vesződni az ilyenekkel... Rendben van, akkor ugorjunk, aktiváltam immár az applikáción belül ezt a csodálatos 2 gb-os dominoduplás csodát, ami jó hamar el is fogyott. Majd megelégeltem, és aktiváltam e-mellé a korlátlan netet. Azonban itt jött a következő pofon. Mikor következő alkalommal feltöltöttem az egyenlegem 15 ezer forinttal, láss csodát, a korlátlan net melllé a domino duplát is beaktiválta, és levonta, a pénzt, miközben a korlátlan net pörgött. ***** jó. Hát ez nagyszerű.... Köszönöm szépen. Jó, gondoltam magamban, tanulópénz, legközelebb bemegyek és kikapcsoltatom, MERT AZ APPLIKÁCIÓBAN HIÁBA VAN OTT AZ A ROHADT KIKAPCSOLÓ GOMB, NEM MŰKÖDIK! KÖSZ SZÉPEN!....Mint ha szándékosan akarnának ki****ni a saját ügyfeleikkel. Jó, akkor jön a harmadik hónap, ami a mai nappal kezdődött. 2020.09.14. Ma szándékosan csak 10.000-rel töltöttem fel gondolván, múlt hónapban is a korlátlan net aktiválódott elsőnek, és jött a meglepetés, naná, hogy az olcsóbbat aktiválta elsőnek, azonban... Csak egy üzenet érkezett, ami arról szólt, hogy megkaptam a +50 perc ingyen letelefonálást, de az 1+1 GB netről nem érkezett üzenet. Ez még oké, mondanám én, de hoppácska, láss csodát, a net nem működik. Nagyszerű. Szóval most levont 2700 forintot, az "ajándék" 50 percre. Ez az egész nem lehet kikapcsolni, nem működik rendeltetés szerűen, nem kicsit bicskanyitogató. Szóval attól tartok nem úszom meg, be kell menjek valamelyik üzletbe, hogy ezt lerendezzem. Addig is valakinek valami ötlete, hogy miért is nem működik az a drágalátos 1+1gb net amiért levonta az összeget? A készüléket többször újra indítottam, kikapcsoltam, bekapcsoltam, repülőgépes üzemmóddal próbálkoztam, de semmi. Wi-Fi-vel tökéletesen reagál hipp-hopp betöltenek a keresett oldalak. Oh, ja és ha valaki törölné valamilyen okból ezt az írást, tegye csak, elmentem. 

Egy dühös "ügyfél".

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: András23

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

2 válasz erre a kérdésre

Üdv!

Rendben van, nem gondoltam volna, hogy egyből reagálnak. Nos, tudom hogy működnek ezek a megújuló csomagok, elolvastam mindent, csak az bosszant, hogy azt írták, bármikor kikapcsolhatom, és a kikapcsoló gomb nem működik az applikáción belül. Köszönöm a segítsége felajánlását, de nem szeretnék privát üzenetben válaszolni, mert az eddig se volt célravezető. Amint lesz egy szabadnapom bemegyek a legközelebbi üzletbe, és kijavíttatom ott helyben a hibát. Jelenleg harmadszorra újult meg a domino duplám, de az 1+1 GB netem nem működik. Ugyanúgy mutatja a készülék a 4G-t minden klappol, csak éppen az oldalak nem működnek; messenger, youtube stb. amik ugye Wi-Fi-vel működnek.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
11 órája, András23 írta:

 

Szia András! Nagyon sajnáljuk a kellemetlenségeket és, hogy problémád adódott az Alkalmazásunk használatával. Azzal kapcsolatban, hogy a beragadt szolgáltatásnak utána tudjunk nézni és annak, hogy miért nem működik a net szolgáltatásod jelenleg, kérünk, hogy vedd fel velünk a kapcsolatot privát üzenetben és írd meg a mobilszámodat.

 

Általánosságban az alábbiakról tudunk tájékoztatni téged az internet csomagjaink használatával kapcsolatban. Azt írtad, hogy sikerült bekapcsolnod a Domino Dupla csomagot. A Domino Dupla időszaki díjas, 30 naponta megújuló szolgáltatás, mely 50 perc belföldi alapdíjas irányú lebeszélhetőséget és az első megújulástól 2 GB belföldi és EU-ban felhasználható adategyenleget biztosít számodra. A szolgáltatás időszaki díja 2700 Ft/30 nap. Az első 30 napban 50 perc alapdíjas irányú beszélgetést és 1 GB adatforgalmat kapsz a Domino Dupla aktiválásakor. Elegendő egyenleg (2700 Ft) esetén a szolgáltatás 30 naponta automatikusan megújul és már az első megújuláskor további extra 1 GB adatforgalmat kapsz. Tehát az első megújulástól kezdve már jár a 2 GB és mellé az 50 perc beszélgetés. Amennyiben 30 nap elteltével nem áll elegendő egyenleg rendelkezésre, a Domino Dupla szolgáltatás felfüggesztésre kerül és csak a következő egyenleg feltöltéskor újul meg a szolgáltatás. Ebben az esetben nem jár az 1 GB extra adatforgalom. A 30 napos időszak lejártával a fel nem használt egyenleg elvész, a következő 30 napos ciklusra nem vihető át. Díjcsomagod közben nem változik, így az 50 perc és a 2 GB felhasználása után díjcsomagod percdíjai szerint tudsz mobilozni. Ezzel kapcsolatban honlapunkon ide kattintva találsz leírást is.

https://www.telekom.hu/lakossagi/szolgaltatasok/mobil/domino-dijcsomagok/domino-dupla

A korlátlan mobilinternet csomagunk is 30 naponta újul meg. Amennyiben ezt a csomagot választod, érdemes más Domino netes csomagot kikapcsolni előtte. Mivel a Domino Dupla kedvezményt kapcsoltad be előbb, így azt vonta le a rendszer hamarabb és csak utána következett volna a Korlátlan net díjának a levonása, mert azt később kapcsoltad be. A rendszer figyeli a 30 napot és utána vonja le a díjat ilyen megújuló csomagok esetében.

Amennyiben megküldöd privát üzenetben a mobilszámodat, akkor pontosabb választ tudunk adni számodra időpontokkal kapcsolatban és a bekapcsolt csomagokkal is. Együttműködésedet köszönjük! ^Rita

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most