Kérdés

Mi a megoldás, ha nem lehet hívást indítani, mert a "Nincs regisztrálva a hálózaton" felirat megjelenik a mobilom képernyőjén? 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

5 válasz erre a kérdésre

Ekkor: 2020. 11. 18. at 19:23, Magyarországi Gumikacsa írta:

Mi a megoldás, ha nem lehet hívást indítani, mert a "Nincs regisztrálva a hálózaton" felirat megjelenik a mobilom képernyőjén? 

Én azzt javasolnám, hogy a telefonod beállításai között keress olyasmit, hogy automaitikus hálózatválasztás, ekkor a készüléked bármelyik szolgáló esetén arra a hálózatra kapcsolódik fel, amelyikre jogosult. 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Néhány fontos infót elmondok neked, amiért te is részletes dolgokat mondtál nekem. Azért lenne fontos ha ki tudnám "szabadítani" a mobilomat egy függetlenítéssel, mert a szolgáltató a határidő szerinti HAZUGSÁG MIATT - vagyis az igéretét nem tartotta be! - velem kiszúrt SZEMÉT MÓDON és nem tudok hívást, sms-t intézni oda és vissza sem kapok. Ezért kitaláltam, hogy függetlenítem. Hátha szerencsével járok. De arra is gondoltam, hogy nem a *****fone-nál fogom - ahová tartozok -, hanem ásnál. 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
3 órája, Magyarországi Gumikacsa írta:

Amit adtál választ, nem jött be. Esetleg a függetlenítés nem lenne jobb a mobilnak? Akkor lehetne használni, nem igaz? 

Ha szolgáltatói zár (simlock) van a készüléken, akkor mindenképpen. Ilyen esetben viszont ha idegen kártyát teszel be a készülékbe, akkor egy feloldókódot kér, típustól függően a PIN kód megadás előtt vagy után.

Viszont ha jól értem, a te esetedben egy másik aktivált SIM kártyával sem regisztrál fel a hálózatra, akkor nagy valószínűséggel le van tiltva a készülék. Ilyen esetben a szolgáltató a mobiltelefon egyedi IMEI szám alapján blokkolja a hálózatra való regisztrációt. Azt javaslom, hogy személyesen menj be egy T ügyfélszolgálatra a készülékkel együtt. Vidd magaddal a vásárlást igazoló dokumentumokat (ha üzletben vetted). Ha magánszemélytől vásároltad, akkor legyen nálad az e-mail, chat, stb, ahol egyeztetted az adás-vételt.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Indítsd újra a készüléket, írd be a PIN kódot újra.

Ha akkor sem, próbáld meg egy másik SIM kártyával a készüléket. Ha azzal sikeresen felregisztrál, akkor SIM kártya hiba lesz. Ingyen kicserélik bármelyik üzletben/ügyfélszolgálaton.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most