Magyarországi Gumikacsa Posztolva ekkor: 2020. november 18. Megosztás Posztolva ekkor: 2020. november 18. Mi a megoldás, ha nem lehet hívást indítani, mert a "Nincs regisztrálva a hálózaton" felirat megjelenik a mobilom képernyőjén? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 uzman Posztolva: 2020. november 19. Megosztás Posztolva: 2020. november 19. Indítsd újra a készüléket, írd be a PIN kódot újra. Ha akkor sem, próbáld meg egy másik SIM kártyával a készüléket. Ha azzal sikeresen felregisztrál, akkor SIM kártya hiba lesz. Ingyen kicserélik bármelyik üzletben/ügyfélszolgálaton. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Magyarországi Gumikacsa Posztolva: 2020. november 26. Szerző Megosztás Posztolva: 2020. november 26. Amit adtál választ, nem jött be. Esetleg a függetlenítés nem lenne jobb a mobilnak? Akkor lehetne használni, nem igaz? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 uzman Posztolva: 2020. november 26. Megosztás Posztolva: 2020. november 26. 3 órája, Magyarországi Gumikacsa írta: Amit adtál választ, nem jött be. Esetleg a függetlenítés nem lenne jobb a mobilnak? Akkor lehetne használni, nem igaz? Ha szolgáltatói zár (simlock) van a készüléken, akkor mindenképpen. Ilyen esetben viszont ha idegen kártyát teszel be a készülékbe, akkor egy feloldókódot kér, típustól függően a PIN kód megadás előtt vagy után. Viszont ha jól értem, a te esetedben egy másik aktivált SIM kártyával sem regisztrál fel a hálózatra, akkor nagy valószínűséggel le van tiltva a készülék. Ilyen esetben a szolgáltató a mobiltelefon egyedi IMEI szám alapján blokkolja a hálózatra való regisztrációt. Azt javaslom, hogy személyesen menj be egy T ügyfélszolgálatra a készülékkel együtt. Vidd magaddal a vásárlást igazoló dokumentumokat (ha üzletben vetted). Ha magánszemélytől vásároltad, akkor legyen nálad az e-mail, chat, stb, ahol egyeztetted az adás-vételt. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Magyarországi Gumikacsa Posztolva: 2020. november 26. Szerző Megosztás Posztolva: 2020. november 26. Néhány fontos infót elmondok neked, amiért te is részletes dolgokat mondtál nekem. Azért lenne fontos ha ki tudnám "szabadítani" a mobilomat egy függetlenítéssel, mert a szolgáltató a határidő szerinti HAZUGSÁG MIATT - vagyis az igéretét nem tartotta be! - velem kiszúrt SZEMÉT MÓDON és nem tudok hívást, sms-t intézni oda és vissza sem kapok. Ezért kitaláltam, hogy függetlenítem. Hátha szerencsével járok. De arra is gondoltam, hogy nem a *****fone-nál fogom - ahová tartozok -, hanem ásnál. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 btz Posztolva: 2020. november 26. Megosztás Posztolva: 2020. november 26. Ekkor: 2020. 11. 18. at 19:23, Magyarországi Gumikacsa írta: Mi a megoldás, ha nem lehet hívást indítani, mert a "Nincs regisztrálva a hálózaton" felirat megjelenik a mobilom képernyőjén? Én azzt javasolnám, hogy a telefonod beállításai között keress olyasmit, hogy automaitikus hálózatválasztás, ekkor a készüléked bármelyik szolgáló esetén arra a hálózatra kapcsolódik fel, amelyikre jogosult. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
Magyarországi Gumikacsa
Mi a megoldás, ha nem lehet hívást indítani, mert a "Nincs regisztrálva a hálózaton" felirat megjelenik a mobilom képernyőjén?
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
5 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.