Hiitachi 32he2100 tv vásároltam amit a futár Jan 8.-án hozott ki.(Péntek du-án) Jan 13.-án (Szerdán) hívtam az ügyfélszolgálatot,hogy úgy gondolom hibás készüléket kaptam amit a hivatalos szerviz e-mailben meg erősített. (Hozzáteszem egy Magyarországi szerviznek nyilván minden pénz és jó ha van munkájuk ebből kifolyólag simán rámondja , hogy hibás hiszen érdeke a javítás) A Telekom arra hivatkozva nem cseréli a készüléket mivel a 3-rom napon kívül voltam én viszont megnéztem a kormányrendeletet ami 3rom munkanapot említ ! Tehát Hétfő, Kedd, és Szerda én pont benne lennék a 3-napos cserében is akár de a Telekom azt mondja náluk a 3-rom nap az folyamatos és a hétvége is beleszámít mivel dolgoznak. Mivel én a 3-rom napot kormányrendelet szerint 151/2003. (IX. 22.) értelmezem engem speciálisan nem hat meg a szolgáltató folyamatos munkarendje. Saját önerőből írtam a hivatalos szervizüknek utána jártam egy problémának ami úgy gondolom nem feladatköröm lett volna. Beszéltem további LED TV szakemberekkel akik már finomabban fogalmaztak e TV kapcsán és idézem :
Hivatalos Telekom Szerviz válasza!: Szellemkép BT és Hungaro Flotta Kft
" Kedves Ügyfelünk
A készülék hibás. Alkatrész csere szükséges.
és egy másik email:
"Tisztelt Ügyfelünk.
A készüléknél ez nem normális jelenség. Képernyőhibás lehet.
A napos elállást viszont a Telecom-nál kell intéznie."
Valamint becsatolok egy független szakember válaszát is TV LED specialista révén:
" A felhős kép a led tv esetében kis mértékben még nem hiba. Kis mértékű felhősödés jellemző a led tv gyártás technológiára. ( csak egyszínű képnél látható, tv nézés közben nem zavaró )
Amikor a felhős kép már zavaró mértékben jelentkezik, akkor már általában van egy - két hibás led is a kijelzőben, ami cserére szorul. A hiba és annak érzékelése szubjektív. Látom a jelenséget de hogy ez bántó e azt egy fotó alapján nem tudom megítélni. Abban viszont biztos vagyok hogy önmagában egy LED csere kevés... ennek a LED n-ek a fényvetítő része is okozhat felhősödést .. tehát a LED BAR okat egyben kell cserélni a panasz eseten.. "
Szóval összegezném a leírtakat ! Hivatalos szervíz szerint egy hibás készüléket kaptam részletre amit cserélni nem tudnak mivel 3-rom napra hivatkozva én szerintük az 5-ik napon vagyok. Elállási jogom nem tudom érvényesíteni ugyanis 14napban benne vagyok de hibás készüléket nem küldhetek nekik vissza különben rám terhelik a javítás költségét!(amennyiben ez hibás) Akkor hol itt az igazság ??? A Telekom küldhet ki hibás készüléket ha egyáltalán az és nem gyártási technológia miatt van ez az egész ? Mivel én úgy rendeltem TV-t,hogy áruházban nem láttam a képernyő foltosodását vagy felhősödését úgy gondolom 14 napban ezt el dönthetem és 3-rom vagy 5 -napban nem biztos , hogy meglátom ugyanúgy ahogy vannak a white fülű emberek akik pl mindent meghallanak vagy a sas szemű emberek akik azonnal 3napon belül kiszúrják a hibás készüléket.
Levelem továbbítom a fogyasztó védelem felé mivel a Telekom nem kívánja cserélni a kiküldött készüléket 3-rom napra hivatkozva! ( ő szerintük folyamatos 3rom nap- én viszont úgy gondolom az munkanap a 3rom nap) Nah de mindegy is ! nem a probléma orvoslása a lényeg nekik hanem valami más. Megkérdeztem a telefonba , hogy honnan tudom,hogy ez a TV előtte pl nem volt e szervizbe vagy csak a futár nem úgy kezelte és ide oda dobálásban lett baja vagy ilyen a képe mire a válasz azt senki sem tudja.
Feldühítettek mivel úgy gondolom ez nem ügyfélközpontú hozzáállás ! ekkora összeg ne okozzon már kárt a pajzson egy ekkora cégnél és ennél kellemesebb probléma kezelést is kaphattam volna.
Köszönöm telefonos segítségüket ami gyakorlatilag nem vezetett megoldásra!
Fotók mellékelve teszt program segítségével ( csak világos képen adja ki a foltokat) amin látszik a széleken és széltől függőleges irányba s foltosodás.
valamint a TV bekapcsolás üdvözlőképernyőjén is látszik amiről beszélek
Kérdés
jansim
Tisztelt Szolgáltató!
Hiitachi 32he2100 tv vásároltam amit a futár Jan 8.-án hozott ki.(Péntek du-án) Jan 13.-án (Szerdán) hívtam az ügyfélszolgálatot,hogy úgy gondolom hibás készüléket kaptam amit a hivatalos szerviz e-mailben meg erősített. (Hozzáteszem egy Magyarországi szerviznek nyilván minden pénz és jó ha van munkájuk ebből kifolyólag simán rámondja , hogy hibás hiszen érdeke a javítás) A Telekom arra hivatkozva nem cseréli a készüléket mivel a 3-rom napon kívül voltam én viszont megnéztem a kormányrendeletet ami 3rom munkanapot említ ! Tehát Hétfő, Kedd, és Szerda én pont benne lennék a 3-napos cserében is akár de a Telekom azt mondja náluk a 3-rom nap az folyamatos és a hétvége is beleszámít mivel dolgoznak. Mivel én a 3-rom napot kormányrendelet szerint 151/2003. (IX. 22.) értelmezem engem speciálisan nem hat meg a szolgáltató folyamatos munkarendje. Saját önerőből írtam a hivatalos szervizüknek utána jártam egy problémának ami úgy gondolom nem feladatköröm lett volna. Beszéltem további LED TV szakemberekkel akik már finomabban fogalmaztak e TV kapcsán és idézem :
Hivatalos Telekom Szerviz válasza!: Szellemkép BT és Hungaro Flotta Kft
" Kedves Ügyfelünk
A készülék hibás. Alkatrész csere szükséges.
és egy másik email:
"Tisztelt Ügyfelünk.
A készüléknél ez nem normális jelenség. Képernyőhibás lehet.
A napos elállást viszont a Telecom-nál kell intéznie."
Valamint becsatolok egy független szakember válaszát is TV LED specialista révén:
" A felhős kép a led tv esetében kis mértékben még nem hiba. Kis mértékű felhősödés jellemző a led tv gyártás technológiára. ( csak egyszínű képnél látható, tv nézés közben nem zavaró )
Amikor a felhős kép már zavaró mértékben jelentkezik, akkor már általában van egy - két hibás led is a kijelzőben, ami cserére szorul. A hiba és annak érzékelése szubjektív. Látom a jelenséget de hogy ez bántó e azt egy fotó alapján nem tudom megítélni. Abban viszont biztos vagyok hogy önmagában egy LED csere kevés... ennek a LED n-ek a fényvetítő része is okozhat felhősödést .. tehát a LED BAR okat egyben kell cserélni a panasz eseten.. "
Szóval összegezném a leírtakat ! Hivatalos szervíz szerint egy hibás készüléket kaptam részletre amit cserélni nem tudnak mivel 3-rom napra hivatkozva én szerintük az 5-ik napon vagyok. Elállási jogom nem tudom érvényesíteni ugyanis 14napban benne vagyok de hibás készüléket nem küldhetek nekik vissza különben rám terhelik a javítás költségét!(amennyiben ez hibás) Akkor hol itt az igazság ??? A Telekom küldhet ki hibás készüléket ha egyáltalán az és nem gyártási technológia miatt van ez az egész ? Mivel én úgy rendeltem TV-t,hogy áruházban nem láttam a képernyő foltosodását vagy felhősödését úgy gondolom 14 napban ezt el dönthetem és 3-rom vagy 5 -napban nem biztos , hogy meglátom ugyanúgy ahogy vannak a white fülű emberek akik pl mindent meghallanak vagy a sas szemű emberek akik azonnal 3napon belül kiszúrják a hibás készüléket.
Levelem továbbítom a fogyasztó védelem felé mivel a Telekom nem kívánja cserélni a kiküldött készüléket 3-rom napra hivatkozva! ( ő szerintük folyamatos 3rom nap- én viszont úgy gondolom az munkanap a 3rom nap) Nah de mindegy is ! nem a probléma orvoslása a lényeg nekik hanem valami más. Megkérdeztem a telefonba , hogy honnan tudom,hogy ez a TV előtte pl nem volt e szervizbe vagy csak a futár nem úgy kezelte és ide oda dobálásban lett baja vagy ilyen a képe mire a válasz azt senki sem tudja.
Feldühítettek mivel úgy gondolom ez nem ügyfélközpontú hozzáállás ! ekkora összeg ne okozzon már kárt a pajzson egy ekkora cégnél és ennél kellemesebb probléma kezelést is kaphattam volna.
Köszönöm telefonos segítségüket ami gyakorlatilag nem vezetett megoldásra!
Fotók mellékelve teszt program segítségével ( csak világos képen adja ki a foltokat) amin látszik a széleken és széltől függőleges irányba s foltosodás.
valamint a TV bekapcsolás üdvözlőképernyőjén is látszik amiről beszélek
Tisztelettel:
S.J
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
9 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.