Fodorné Szilvási Éva

Adósságrendezés

Kérdés

Külföldről rendezném 2 éves vonalas telefon  tartozást, haláleset miatt később derült ki a számla elmaradás. A Behajtási osztály már tovább küldte egy idegen követelés végrehajtónak. Csak a végrehajtó kilétét nem tudjuk kideríteni. AZ ADÓSSÁGOT RENDEZNÉNK mihamarabb de nem tudjuk ,hogy kinek.                    A korona vírus, és külföldi tartózkodásunk miatt az ügyintézés nehézségekbe ütközik, telefonról pedig képtelenség elérni a Telefon társaságot.    Kérem segítségüket.   Köszönöm előre is.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

3 válasz erre a kérdésre

Köszönöm a gyors válaszokat, Próbálkozom tovább. Ki kell derítenem , mert ki akarom fizetni minél hamarabb.  További szép napot.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Szia Éva! Amennyiben átkerül az ügy faktor céghez, akkor ők küldik meg a fizetéssel kapcsolatos információkat postai úton. Az általuk kiküldött levélben szerepel a hátralék kezelésének tájékoztatása, és a levélben szereplő elérhetőségek egyikén lehet felkeresni az érintett céget. Ha nincs lehetőség a levél megtekintésére, akkor javasoljuk, hogy írd meg a problémát a behajtas@telekom.hu e-mail címre (ügyintézéssel kapcsolatos telefonszám vagy MT ügyfélazonosító és egy elérhetőségi szám is szerepeljen leveledben)! ^Petra

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Üdvözlöm!

Külföldről a +36-1-265-9210 számon lehet elérni a Telekom ügyfélszolgálatot. Esetleg a www.telekom.hu oldalon megjelenő chat ablakban is lehet segítséget kérni.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most