popcornman

FAST3890V3 furcsaság

Kérdés

Sziasztok!

A következő problémában szeretném a segítségeteket kérni:
Napközben random szakadozik a gépemen a net. Blizzardos játékok kidobnak, távoli asztallal csatlakozok munkahelyi gépre ott néhány másodpercre feke képernyő majd reconnectel és megy tovább. HA közben pingelek valami külső címet ott nincs semmi szakadás.


Viszont, és ezzel nem tudok mit kezdeni: A modem logjában minden egyes szakadáskor beíródik, hogy az 1-es ethernet port disconnectelt majd connectelt.

Gondoltam kábel hiba, de a gond az, hogy én a 2-es porton vagyok.

AMit még érdemes tudni, hogy a modemen az 1-es és a 2-es port után is van 1-1 router.  A routerek lényegében switchként mennek, dhcp minden nélkül.

Iptvk mennek azok sem akadnak.

Az akadozás teljesen véletlenszerű van hogy egésznap kb 2x fordul elő, van hoyg kb 10 percenként.

 

Lehet, hoyg a modemmel nem stimmel valami? Valami ötlet?

Köszönöm

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

4 válasz erre a kérdésre

Az internet kapcsolattal semmi gond nincs, az nem szakad meg. Az eszköz tűnik el, majd jelenik meg ismét, de amint dolgozni szeretnék vele megint eldobja a kanalat!

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
22 perce, McM írta:

Nekem is hasonló problémám van (3890 v3) , igaz más hálózati eszközzel. Jó lenne ha megoldaná a T ezeket a blődli hibákat!

Szia! Az internet helytelen működésére, szakadozására vonatkozó hibát továbbítjuk illetékeseink irányába! Kérjük, privát üzenetben küldd el MT azonosítódat és kapcsolattartái mobilszámodat. ^Oszkár

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Nekem is hasonló problémám van (3890 v3) , igaz más hálózati eszközzel. Jó lenne ha megoldaná a T ezeket a blődli hibákat!

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Szia! Érdemes bejelentened a hibát, így műszakisaink meg tudják vizsgálni a szolgáltatásodat, ha pedig olyan hibát találnak, mely a mi részünkről jelentkezik, akkor 72 órán belül javítják is azt. Eszközhiba esetén természetesen a modemet is díjmentesen cseréljük.
A hibabejelentést akár mi is rögzíteni tudjuk részedre, ha privát üzentben megírod nekünk az előfizető nevét, egy kapcsolattartó mobilszámot, valamint az érintett szolgáltatáshoz tartozó MT ügyfél-azonosítót. ^Dániel

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most