Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Huawei p30 pro telekom tvgo akadozik


banderasz66

Kérdés

3 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0
  • Telekom

Szia! Köszönjük szépen megkeresésedet. Javasoljuk, hogy indítsd újra az eszközödet és frissítsd a legújabb verzióra az applikációt. Ha továbbra is hibát tapasztalsz, töröld az alkalmazást a készülékedről, majd töltsd le újra és próbálj meg belépni. További segítség lehet, ha megtekinted az adatkapcsolatot (wifi/mobilinternet)  is, mivel ingadozás esetén a Telekom TVGO szolgáltatásunk működése bizonytalanná válhat. A további hibát a weboldalunkon felugró chat ablakban tudod jelezni munkatársainknak.  Együttműködésed köszönjük. ^Noel

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
  • Telekom

Szia!

Köszönjük szépen a visszajelzésed!

Amennyiben az újratelepítés nem oldotta meg a problémát, kérünk, hogy a gyorsabb ügyintézés érdekében keresd fel a honlapunkat, ahol a felugró chat ablakban kollégáink tudnak számodra egy kivizsgálást rögzíteni. Együttműködésedet köszönjük! ^Rita

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...