banderasz66 Posztolva ekkor: 2021. május 2. Megosztás Posztolva ekkor: 2021. május 2. A telefonomona TVGO akadozik Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Telekom Telekom szakértő Posztolva: 2021. május 4. Telekom Megosztás Posztolva: 2021. május 4. Szia! Köszönjük szépen megkeresésedet. Javasoljuk, hogy indítsd újra az eszközödet és frissítsd a legújabb verzióra az applikációt. Ha továbbra is hibát tapasztalsz, töröld az alkalmazást a készülékedről, majd töltsd le újra és próbálj meg belépni. További segítség lehet, ha megtekinted az adatkapcsolatot (wifi/mobilinternet) is, mivel ingadozás esetén a Telekom TVGO szolgáltatásunk működése bizonytalanná válhat. A további hibát a weboldalunkon felugró chat ablakban tudod jelezni munkatársainknak. Együttműködésed köszönjük. ^Noel Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 banderasz66 Posztolva: 2021. május 10. Szerző Megosztás Posztolva: 2021. május 10. Szia ! Újra rakva a TV GO még sem műküdik szaagat a hang és a kép. 150 Mb net melett. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Telekom Telekom szakértő Posztolva: 2021. május 10. Telekom Megosztás Posztolva: 2021. május 10. Szia! Köszönjük szépen a visszajelzésed! Amennyiben az újratelepítés nem oldotta meg a problémát, kérünk, hogy a gyorsabb ügyintézés érdekében keresd fel a honlapunkat, ahol a felugró chat ablakban kollégáink tudnak számodra egy kivizsgálást rögzíteni. Együttműködésedet köszönjük! ^Rita Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
banderasz66
A telefonomona TVGO akadozik
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
3 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.