banderasz66

Huawei p30 pro telekom tvgo akadozik

Kérdés

3 válasz erre a kérdésre

Szia! Köszönjük szépen megkeresésedet. Javasoljuk, hogy indítsd újra az eszközödet és frissítsd a legújabb verzióra az applikációt. Ha továbbra is hibát tapasztalsz, töröld az alkalmazást a készülékedről, majd töltsd le újra és próbálj meg belépni. További segítség lehet, ha megtekinted az adatkapcsolatot (wifi/mobilinternet)  is, mivel ingadozás esetén a Telekom TVGO szolgáltatásunk működése bizonytalanná válhat. A további hibát a weboldalunkon felugró chat ablakban tudod jelezni munkatársainknak.  Együttműködésed köszönjük. ^Noel

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Szia ! Újra rakva a TV GO még sem műküdik szaagat a hang és a kép. 150 Mb net melett.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Szia!

Köszönjük szépen a visszajelzésed!

Amennyiben az újratelepítés nem oldotta meg a problémát, kérünk, hogy a gyorsabb ügyintézés érdekében keresd fel a honlapunkat, ahol a felugró chat ablakban kollégáink tudnak számodra egy kivizsgálást rögzíteni. Együttműködésedet köszönjük! ^Rita

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most