Telekom Zsolt Zavodnyik Posztolva ekkor: 2021. június 13. Telekom Megosztás Posztolva ekkor: 2021. június 13. Sziasztok, Ilyenkor mi újság? Az ügyfélszolgálatot nem érem el, legalábbis 15 perce zenél a 1414 Üdv, Zsolt Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Telekom Zsolt Zavodnyik Posztolva: 2021. június 13. Szerző Telekom Megosztás Posztolva: 2021. június 13. Ha esetleg olvassák az illetékesek! Nagyon szuper lenne, ha a Smartbox egyéb funkcióit lehetne használni hasonló esetben. KODI, YouTube, Twitch, gyakorlatilag mindent kiváltottunk a Smartbox-szal, de most hogy az IPTV központi hiba miatt nem működik, gyakorlatilag használhatatlan az egész doboz. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Raynes71 Posztolva: 2021. június 13. Megosztás Posztolva: 2021. június 13. Nekem is ugyam ez a hiba. Az osszes eszkoz kijelentkezett, meg a telefonon is Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 b10up Posztolva: 2021. június 14. Megosztás Posztolva: 2021. június 14. (szerkesztve) 10 órája, Zsolt Zavodnyik írta: Ha esetleg olvassák az illetékesek! Nagyon szuper lenne, ha a Smartbox egyéb funkcióit lehetne használni hasonló esetben. KODI, YouTube, Twitch, gyakorlatilag mindent kiváltottunk a Smartbox-szal, de most hogy az IPTV központi hiba miatt nem működik, gyakorlatilag használhatatlan az egész doboz. Annyit vettem észre, hogy kihúzott UTP kábel és tiltott wifi mellett bejön a menürendszer, és ha van telepítve VLC akkor USB-ről lehet használni akkor is, ha kijelentkeztetett. Mondjuk mivel nasról kodiztam volna, ez itt sajnos nem volt opció. Ettől függetlenül kíváncsi lennék, hogy hogyan meccsezné le a T a tartalomszolgáltatói és ügyfelei felé, ha egy milliós nézettségű adás alatt platformszinten hullana ki az egész rendszer úgy, hogy már nincs a régi platform. Szerkesztve ekkor: 2021. június 14. Szerkesztő: b10up Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Telekom Telekom szakértő Posztolva: 2021. június 14. Telekom Megosztás Posztolva: 2021. június 14. Sziasztok! Telekom TV felületünkön tegnapi napon egy központi hiba okozta a jelzett problémákat. Visszajelzés alapján a hiba javítása megkezdődött dolgoznak rajta. Érdemes időszakosan újra próbálni, hogy tapasztaltok-e változást. Sajnáljuk az okozott kellemetlenséget! Köszönjük @Zsolt Zavodnyik a javaslatodat. Továbbítjuk illetékeseink irányába! ^Oszkár Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
Zsolt Zavodnyik
Sziasztok,
Ilyenkor mi újság? Az ügyfélszolgálatot nem érem el, legalábbis 15 perce zenél a 1414
Üdv,
Zsolt
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
4 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.