Birdie

Netbővítő rossz megjelenítés

Kérdés

Posztolva ekkor: (szerkesztve)

06.27-én délután 4 órakor vásároltam egy "3 GB helyett 6 GB három napra" netbővítőt, amelyre 72 órás érvényességet írt a Telekom applikáció.

A vásárlás sikeresen megtörtént (bár SMS-t nem kaptam róla, nem tudom, nem kellett volna?), elvileg a 72 órás érvényessége miatt 06.30-án délután 4-ig használhatom.
A netbővítés megjelent a Telekom appban, azonban a lejárati időnél az szerepelt, hogy "még két napig használható" (vagy valami hasonló, de a két nap a lényeg).
06.28-án már azt írta, hogy "még egy napig használható".
Eddig nem tulajdonítottam neki komolyabb jelentőséget, gondoltam valamit valahol rosszul kerekítenek.
Ma, 06.29-én azonban már azt írja a telekom app, hogy "Egyenleged ma éjfélig használhatod fel".

Arra gondolván, hogy talán csak a telekom app hibázik, beléptem a telekom webes felületére, az online ügyfélszolgálatra, ahol azonban egyáltalán nem szerepel a "3 GB helyett 6 GB három napra" netbővítő, így meg se tudom nézni, hogy meddig érvényes.

Plusz még egy hiba: az aktuális ÁSZF 5/a mellékletében a 2.2.2.1. pontjánál helytelenül az szerepel az egyszeri net bővítők táblázat alatt, hogy "- A net bővítők érvényessége: 24 óra" ami nyilvánvalóan nem áll összhangban a 3 napos net bővítőkkel.

Célszerű lenne ezeket a hibákat és hiányosságokat orvosolni!

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Birdie

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

8 válasz erre a kérdésre

Szia @Birdie
72 órás netbővítő csomagjaink valóban ahogy írtad is, a szolgáltatás leírása alapján és gyakorlatban is 72 órán keresztül használhatok fel. 
Így a 06.27-én délután 4kor bekapcsolt internet csomag 06.30-án 4 órakor fog felfüggesztésre kerül.
Alkalmazásunk frissülni is fog ez alapján, így a honlapi napon is természetesen látható lesz az adatbővítő.
Amennyiben ez nem így lenne, kérjük, privát üzenetben küldd el telefonszámodat és ellenőrizzük nyilvántartásunkban.
Bízunk benne, hogy válaszunkkal segítségedre lehettünk! ^Oszkár

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Posztolva: (szerkesztve)

Ez így is történt.

A probléma azonban továbbra is fennáll:

- a telekom appban azt írja, hogy ma éjfélig használhatom fel az egyenlegem (ami ugye tegnap is így volt és akkor sem volt igaz, ahogy most sem igaz az, hogy éjfélig használhatom fel). Hogy érthetőbb legyek: teljesen hamis adatokat közöl a telekom applikáció
- a telekom online ügyfélszolgálati oldalán továbbra sem látszik, hogy egyáltalán van nekem egy ilyen pluszban vásárolt netbővítőm.

Erre nem kaptam választ, hogy ez az anomália lesz-e javítva...
ha korrekt szolgáltató lennétek, egy elnézést kérés is beleférne a fogyasztó nem korrekt adatokkal történő megtévesztése miatt, sőt, megkockáztatom, hogy a Deutsche Telekom még egy "köszönjük, hogy felhívtad a figyelmünket a hibás adatokra, továbbítottuk a fejlesztő csapatunknak, akik hamarosan kijavítják a hibát" üzenetet is mellékeltek volna, pár tíz ajándék gigabájt korrekció mellett (nem kell félreérteni, nem a potya netre utazom, csupán nem értem, hogy a fő problémát miért nem akarjátok észrevenni).
Persze az is lehet, hogy mindez amolyan magyartelekomosan "jóvanezígy"...
 

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Birdie

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Szia! Ha elküldöd nekünk privát üzenetben az érintett telefonszámot, mindenképp utánanézünk a problémának! ^Attila

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
17 órája, Birdie írta:

Ez így is történt.

A probléma azonban továbbra is fennáll:

- a telekom appban azt írja, hogy ma éjfélig használhatom fel az egyenlegem (ami ugye tegnap is így volt és akkor sem volt igaz, ahogy most sem igaz az, hogy éjfélig használhatom fel). Hogy érthetőbb legyek: teljesen hamis adatokat közöl a telekom applikáció
- a telekom online ügyfélszolgálati oldalán továbbra sem látszik, hogy egyáltalán van nekem egy ilyen pluszban vásárolt netbővítőm.

Erre nem kaptam választ, hogy ez az anomália lesz-e javítva...
ha korrekt szolgáltató lennétek, egy elnézést kérés is beleférne a fogyasztó nem korrekt adatokkal történő megtévesztése miatt, sőt, megkockáztatom, hogy a Deutsche Telekom még egy "köszönjük, hogy felhívtad a figyelmünket a hibás adatokra, továbbítottuk a fejlesztő csapatunknak, akik hamarosan kijavítják a hibát" üzenetet is mellékeltek volna, pár tíz ajándék gigabájt korrekció mellett (nem kell félreérteni, nem a potya netre utazom, csupán nem értem, hogy a fő problémát miért nem akarjátok észrevenni).
Persze az is lehet, hogy mindez amolyan magyartelekomosan "jóvanezígy"...
 

Szia!

Kérjük, hogy keress meg bennünket privát üzenetben, hogy segítségedre lehessünk. ^János

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
12 órája, Pénzes Andrea írta:

Előfizetéses vagyok.

 

Ha ügyfélszolgálaton vetted, akkor már aktívnak kellene lennie.

Ha mégsem, akkor így tudod aktiválni: aktiválás menete

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
18 órája, Pénzes Andrea írta:

Hogy tudom 5g kártyámat regisztrálni.

Szia Andrea! Mint uzman is írta, új SIM-kártyát honlapunkon leírtak szerint aktiválhatsz.

Ha 5G hálózat szeretnéd használni előfizetésedet, ahhoz az alábbi feltételek szükségesek:

  • 5G lefedettség (Lefedettségi térkép)
  • 5G képes készülék
  • 5G képes mobilinternet csomag (Gigaerős Net vagy Gigaerős Net+)

Kérdés esetén fordulj hozzánk bizalommal. ^Levente

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most