Ugrás a tartalomhoz
  • 0

megujuló kiegészítő szolgáltatás kikapcsolása


placi

Kérdés

7 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 1
  • Telekom
Ekkor: 2021. 07. 11. at 11:24, placi írta:

Üdv! Miért nem tudom kikapcsolni a megujuló kiegészítő szolgáltatásomat?  A kikapcsolás gomb soha nem vált aktívra.

 

Szia, Kérjük, írd meg nekünk privát üzenetben telefonszámodat és azt a szolgáltatást amivel a problémát tapasztaltad és segítségedre leszünk! Köszönjük! ^Szilvi

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1
  • Telekom
3 órája, asdman írta:

Üdv!

Szeretném lemondani a havonta megújuló mobilinternetet, próbáltam az alkalmazásban meg a telekom.hu-n is.  A 1414 meg nem működik rendesen, létrejön a hívás de nem történik semmi.

Szia!

Amennyiben nem sikerült a kikapcsolás az eddig leírtak szerint, kérünk, hogy vedd fel velünk a kapcsolatot a chaten és kollégáink segítenek a módosításban. Munkatársainkat hétköznap 7-22, míg hétvégén és munkaszüneti napokon 7-20 óra között ide kattintva a https://www.telekom.hu/lakossagi/ugyintezes/gyakori-kerdesek weboldalunkon, felugró chates ablakban érheted el.

^Rita

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
1 órája, Halmai Dávid írta:

Üdvözlöm!

Szeretném lemondani a havonta megújuló mobilinternetet.

Hogyan tudom ezt megtenni?

Üdv

Legegyszerűbben a Telekom alkalmazásban. Amennyiben ez nincs telepítve, úgy a 1414 ügyfélszolgálati telefonszámon a 2-es (Szolgáltatások megrendelése/lemondása) menüpontban.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...