Folyamatos csomagvesztést tapasztalok az internetszolgáltatásban, már a bekötés óta. Felvettem a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal, akik nagy nehezen a harmadik telefon hívásra ki is küldtek egy szakembert aki kicserélte az elosztót, kicserélte a modemet, de nem tudta megoldani a problémát. A csomagvesztés miatt olyan gondok jelentkeznek például, hogy online streameknél mint a TVGO-nál 20 percenként megszakad az adás egy hibaüzenettel, a discord/zoom stb. hívások közben a hang sűrűn rövid időre megszakad és beszélgetés közben kimaradnak szavak, online játékoknál szintúgy idegesítő akadás/ledobálás van. A szolgáltatás 3 hónapja lett bekötve, fél gb-os csomagról van szó. Én mindent megpróbáltam, hogy megoldjam a problémát, kábelt cseréltem, tűzfalat kikapcsoltam stb., de semmi. A szerelő csak megerősíteni tudott abban, hogy a hiba nem nálam létezik, hanem a Telekom szerverekkel lesz a gond. Lefuttattam egy pingplotter tesztet ami xy lépésnél a telekom szervereihez jelezte a csomagveszteséget, mellékeltem a képeket. Érdekes hogy a település másik végében élő ismerősömnek (szintúgy Telekom, Kartal nagyközségről van szó ) 0%-os a csomagvesztése, ugyan ezeket a teszteket megkértem hogy futtassa le, és neki nem volt ilyen gondja. Nagyon örülnék, ha valaki végre magyarázatot tudna adni, hogy miért is van ez?
Kérdés
aDm22
Sziasztok!
Folyamatos csomagvesztést tapasztalok az internetszolgáltatásban, már a bekötés óta. Felvettem a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal, akik nagy nehezen a harmadik telefon hívásra ki is küldtek egy szakembert aki kicserélte az elosztót, kicserélte a modemet, de nem tudta megoldani a problémát. A csomagvesztés miatt olyan gondok jelentkeznek például, hogy online streameknél mint a TVGO-nál 20 percenként megszakad az adás egy hibaüzenettel, a discord/zoom stb. hívások közben a hang sűrűn rövid időre megszakad és beszélgetés közben kimaradnak szavak, online játékoknál szintúgy idegesítő akadás/ledobálás van. A szolgáltatás 3 hónapja lett bekötve, fél gb-os csomagról van szó. Én mindent megpróbáltam, hogy megoldjam a problémát, kábelt cseréltem, tűzfalat kikapcsoltam stb., de semmi. A szerelő csak megerősíteni tudott abban, hogy a hiba nem nálam létezik, hanem a Telekom szerverekkel lesz a gond. Lefuttattam egy pingplotter tesztet ami xy lépésnél a telekom szervereihez jelezte a csomagveszteséget, mellékeltem a képeket. Érdekes hogy a település másik végében élő ismerősömnek (szintúgy Telekom, Kartal nagyközségről van szó ) 0%-os a csomagvesztése, ugyan ezeket a teszteket megkértem hogy futtassa le, és neki nem volt ilyen gondja. Nagyon örülnék, ha valaki végre magyarázatot tudna adni, hogy miért is van ez?
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
7 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.