Kérdés

Sziasztok! 

A szüleimnél három tévé van. Az enyémen most hajnalban nem világított a kék HD led, pedig itt mindig szokott és a sima adásoknál meg nem jelezte, hogy válthatsz HD adásra. Én mióta beszerelték nem módosítottam semmin (képarányon sem) . Volt set-top box újra indítás, mindent újra indítottam, kipróbáltam, hogy set-top boxot cseréltem, a végén megnéztem a képarányt, az szélesvásznú szabványos volt beállítva. Átállítottam a 720p meg 1080ire, ott nem volt probléma. A másik set-top boxot is megnéztem ott is ezt tapasztaltam, ha szélesvásznú állítottam nem lehetett a épp menő műsor sávjában a HD adásra váltani. Miért van ez? 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

2 válasz erre a kérdésre

Szia Lilla! 
A leírtak alapján arra tudunk következtetni, hogy a TV szolgáltatásnál nincs beállítva a 3HD stream. Kérjük, ahogy van rá lehetőséged, vedd fel a kapcsolatot weblapunkon felugró chat-en kollégáinkkal. Rövid azonosítást követően, ha szükséges megteszik a szükséged lépéseket a módosítás érdekében.
Együttműködésed köszönjük! ^Oszkár

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
Ekkor: 2021. 10. 26. at 8:36, Telekom szakértő írta:

Szia Lilla! 
A leírtak alapján arra tudunk következtetni, hogy a TV szolgáltatásnál nincs beállítva a 3HD stream. Kérjük, ahogy van rá lehetőséged, vedd fel a kapcsolatot weblapunkon felugró chat-en kollégáinkkal. Rövid azonosítást követően, ha szükséges megteszik a szükséged lépéseket a módosítás érdekében.
Együttműködésed köszönjük! ^Oszkár

Köszönöm szépen a választ! Most megoldódott a probléma. 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most