Simon Zsuzsa Posztolva ekkor: 2021. december 7. Megosztás Posztolva ekkor: 2021. december 7. Két hónapja kötöttek velem szerződést otthoni internetre és tv. előfizetésre. Sajnos a ma napig nem történt meg a bekötés, arra való hívatkozásssl, hogy nincs szabad fej. Pontosan elöttem van az oszlop, olyan nagy probléma egy fejét feltenni (kb. 20 perc). Ha én nem fizetek a szolgáltatásért szerződés szegek, és önök nem kötelesek szolgáltatni, ha a szerződést megkötötték. Hol reklamálhatok, hogy érdemi ügyintézés történjen? Mind a személyes, mind a telefonos reklamációim sikertelenek voltak. Várom a választ, de még jobban szolgáltatás bekötését. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
btz Posztolva: 2021. december 7. Megosztás Posztolva: 2021. december 7. Amíg nincs szolgáltatás, addig kb szerződés sincs, tehát fizetni sem kell valószínűleg. Szabad fej? Az meg mi? Mit jelent az, hogy sikertelenek voltak a megkereséseid? Mit mondtak és mire hivatkoztak? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Telekom Telekom szakértő Posztolva: 2021. december 9. Telekom Megosztás Posztolva: 2021. december 9. Ekkor: 2021. 12. 07. at 17:25, Simon Zsuzsa írta: Két hónapja kötöttek velem szerződést otthoni internetre és tv. előfizetésre. Sajnos a ma napig nem történt meg a bekötés, arra való hívatkozásssl, hogy nincs szabad fej. Pontosan elöttem van az oszlop, olyan nagy probléma egy fejét feltenni (kb. 20 perc). Ha én nem fizetek a szolgáltatásért szerződés szegek, és önök nem kötelesek szolgáltatni, ha a szerződést megkötötték. Hol reklamálhatok, hogy érdemi ügyintézés történjen? Mind a személyes, mind a telefonos reklamációim sikertelenek voltak. Várom a választ, de még jobban szolgáltatás bekötését. Kedves Zsuzsa! Legjobb szándékunk ellenére sajnos, előfordulhatnak olyan esetek, ahol műszaki okok miatt nem lehetséges a szolgáltatások telepítése. Adott szakaszon előfordulhatnak olyan esetek, hogy a hálózati adottságok nem teszik lehetővé új szolgáltatás bekötését a már meglévők mellé. Ez a helyszíni műszaki felmérés során derülhet ki. Ilyen esetben természetesen addig nem kezdődik meg a szolgáltatások számlázása, amíg sikeres bekötés meg nem történt. A történtek kapcsán panaszodat kérésedre kivizsgáljuk. Ehhez kérjük, privát üzenetben írd meg nekünk az érintett előfizetés MT-azonosítóját, pontos panaszt, kérésedet és illetékes kollégáink ki fogják vizsgálni az esetet. ^Levente Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Simon Zsuzsa Posztolva: 2021. december 9. Szerző Megosztás Posztolva: 2021. december 9. Kedves Levente! Mt ügyfél azonosítom:698865340 Nagyon megköszönném ha érdemi ügyintézés lenne. Üdvözlettel :Zsuzsa Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Simon Zsuzsa Posztolva: 2021. december 9. Szerző Megosztás Posztolva: 2021. december 9. Üdv. mindenkinek! Megkeresésre hárítanak, miután mindig másra tartozik. Állítólag ki van adva alvállalkozónak, nem mondhatják meg, hogy kinek. Gondolom államtitok, mert egyébként miért nem tudható meg. A múlt hónapban egyébként kaptam egy10 ezer Ft-os számlát, amit megreklamáltam. Ma kaptam egy levelet a Telecomtól, hogy jogos a reklamációim, és 3 ezer Ft-ot elengednek. Ebben az országban szerintem már senki nem normális, mert minden szolgáltató ezt csinálja. Ügyintézés lehetetlen, napok kérdése hogy felvegyék a telefont, vagy válaszoljanak egy e-mailre. Könnyebb volt egy házat felépíteni, mint a közüzemi szolgáltatásokat elintézni. Síralmas, ami ebben az országban folyik. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Telekom Telekom szakértő Posztolva: 2021. december 9. Telekom Megosztás Posztolva: 2021. december 9. Köszönjük az azonosítót! természetesen továbbítottuk panaszod illetékesek felé. A kivizsgálásig szíves türelmedet kérjük! ^Petra Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.