Ugrás a tartalomhoz

Hálózat bővítés


Simon Zsuzsa

Ajánlott posztok

Két hónapja kötöttek velem szerződést otthoni internetre és tv. előfizetésre. Sajnos a ma napig nem történt meg a bekötés, arra való hívatkozásssl, hogy nincs szabad fej. Pontosan elöttem van az oszlop, olyan nagy probléma egy fejét feltenni (kb. 20 perc). Ha én nem fizetek a szolgáltatásért szerződés szegek, és önök nem kötelesek szolgáltatni, ha a szerződést megkötötték. Hol reklamálhatok, hogy érdemi ügyintézés történjen? Mind a személyes, mind a telefonos reklamációim sikertelenek voltak. Várom a választ, de még jobban szolgáltatás bekötését. 

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • Telekom
Ekkor: 2021. 12. 07. at 17:25, Simon Zsuzsa írta:

Két hónapja kötöttek velem szerződést otthoni internetre és tv. előfizetésre. Sajnos a ma napig nem történt meg a bekötés, arra való hívatkozásssl, hogy nincs szabad fej. Pontosan elöttem van az oszlop, olyan nagy probléma egy fejét feltenni (kb. 20 perc). Ha én nem fizetek a szolgáltatásért szerződés szegek, és önök nem kötelesek szolgáltatni, ha a szerződést megkötötték. Hol reklamálhatok, hogy érdemi ügyintézés történjen? Mind a személyes, mind a telefonos reklamációim sikertelenek voltak. Várom a választ, de még jobban szolgáltatás bekötését. 

 

Kedves Zsuzsa! Legjobb szándékunk ellenére sajnos, előfordulhatnak olyan esetek, ahol műszaki okok miatt nem lehetséges a szolgáltatások telepítése. Adott szakaszon előfordulhatnak olyan esetek, hogy a hálózati adottságok nem teszik lehetővé új szolgáltatás bekötését a már meglévők mellé. Ez a helyszíni műszaki felmérés során derülhet ki.

Ilyen esetben természetesen addig nem kezdődik meg a szolgáltatások számlázása, amíg sikeres bekötés meg nem történt.

A történtek kapcsán panaszodat kérésedre kivizsgáljuk. Ehhez kérjük, privát üzenetben írd meg nekünk az érintett előfizetés MT-azonosítóját, pontos panaszt, kérésedet és illetékes kollégáink ki fogják vizsgálni az esetet. ^Levente

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Üdv. mindenkinek! Megkeresésre hárítanak, miután mindig másra tartozik. Állítólag ki van adva alvállalkozónak, nem mondhatják meg, hogy kinek. Gondolom államtitok, mert egyébként miért nem tudható meg. A múlt hónapban egyébként kaptam egy10 ezer Ft-os számlát, amit megreklamáltam. Ma kaptam egy levelet a Telecomtól, hogy jogos a reklamációim, és 3 ezer Ft-ot elengednek. Ebben az országban szerintem már senki nem normális, mert minden szolgáltató ezt csinálja. Ügyintézés lehetetlen, napok kérdése hogy felvegyék a telefont, vagy válaszoljanak egy e-mailre. Könnyebb volt egy házat felépíteni, mint a közüzemi szolgáltatásokat elintézni. Síralmas, ami ebben az országban folyik. 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válasz erre a témára...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...