iPhone 12 mini telefonomon IOS 15 óta a mobilinternet szolgáltatásuk hol működik, hol nem változó időközönként, én legalább is nem tudtam behatárolni.
A készüléket egy darab e-SIM-el használom más nincs benne és Gigaerős Net csomagom van, ami 5G képes!
Amit leírok hiba, az jelentkezik 4G-n és 5G-n is, próbáltam 4G only üzemmódot is!
A készüléken a hálózati beállítások már többször alaphelyzetbe lettek állítva, de a hiba visszatérő!
A jelenség a következő:
-telefonomon van térerő és mutatja a 4G-t vagy 5G-t is mind a kettővel teszteltem, ennek ellenére semmilyen weboldalt nem tölt be a telefon és amihez internet kellene semmilyen app nem működik, egyszerűsítve mint ha offline lennék.
Megoldások amik közül valamelyiket alkalmaznom kell, hogy működjön a mobilinternet naponta többször:
-telefon ki-bekapcsolása, vagy e-SIM ideiglenes ki-bekapcsolása, vagy a mobilkészülék repülő üzemmódba való be-kikapcsolása, vagy a hálózati beállítások alaphelyzetbe állítása
A fentiek közül bármelyiket alkalmazom utána egy darabig rendesen működik, de ez vissza-vissza térő probléma és nem csak nálam, hanem több iPhone-al rendelkező embernél fenn áll ez a hiba mind fizikai, mind e-SIM esetében!
Nem tudom, hogy korábban történt-e ez ügyben jelzés Önök felé, de ha nem, akkor én ezt most megteszem, mert nagyon bosszantó a hiba!
Kérdés
DonkaZoltan
Tisztelt Telekom!
iPhone 12 mini telefonomon IOS 15 óta a mobilinternet szolgáltatásuk hol működik, hol nem változó időközönként, én legalább is nem tudtam behatárolni.
A készüléket egy darab e-SIM-el használom más nincs benne és Gigaerős Net csomagom van, ami 5G képes!
Amit leírok hiba, az jelentkezik 4G-n és 5G-n is, próbáltam 4G only üzemmódot is!
A készüléken a hálózati beállítások már többször alaphelyzetbe lettek állítva, de a hiba visszatérő!
A jelenség a következő:
-telefonomon van térerő és mutatja a 4G-t vagy 5G-t is mind a kettővel teszteltem, ennek ellenére semmilyen weboldalt nem tölt be a telefon és amihez internet kellene semmilyen app nem működik, egyszerűsítve mint ha offline lennék.
Megoldások amik közül valamelyiket alkalmaznom kell, hogy működjön a mobilinternet naponta többször:
-telefon ki-bekapcsolása, vagy e-SIM ideiglenes ki-bekapcsolása, vagy a mobilkészülék repülő üzemmódba való be-kikapcsolása, vagy a hálózati beállítások alaphelyzetbe állítása
A fentiek közül bármelyiket alkalmazom utána egy darabig rendesen működik, de ez vissza-vissza térő probléma és nem csak nálam, hanem több iPhone-al rendelkező embernél fenn áll ez a hiba mind fizikai, mind e-SIM esetében!
Nem tudom, hogy korábban történt-e ez ügyben jelzés Önök felé, de ha nem, akkor én ezt most megteszem, mert nagyon bosszantó a hiba!
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
10 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.