Ugrás a tartalomhoz
  • 0

iPhone 12 mini e-SIM mobilinternet probléma


DonkaZoltan

Kérdés

Tisztelt Telekom!

iPhone 12 mini telefonomon IOS 15 óta a mobilinternet szolgáltatásuk hol működik, hol nem változó időközönként, én legalább is nem tudtam behatárolni.
A készüléket egy darab e-SIM-el használom más nincs benne és Gigaerős Net csomagom van, ami 5G képes!
Amit leírok hiba, az jelentkezik 4G-n és 5G-n is, próbáltam 4G only üzemmódot is!
A készüléken a hálózati beállítások már többször alaphelyzetbe lettek állítva, de a hiba visszatérő!

A jelenség a következő:
-telefonomon van térerő és mutatja a 4G-t vagy 5G-t is mind a kettővel teszteltem, ennek ellenére semmilyen weboldalt nem tölt be a telefon és amihez internet kellene semmilyen app nem működik, egyszerűsítve mint ha offline lennék.

Megoldások amik közül valamelyiket alkalmaznom kell, hogy működjön a mobilinternet naponta többször:
-telefon ki-bekapcsolása, vagy e-SIM ideiglenes ki-bekapcsolása, vagy a mobilkészülék repülő üzemmódba való be-kikapcsolása, vagy a hálózati beállítások alaphelyzetbe állítása

A fentiek közül bármelyiket alkalmazom utána egy darabig rendesen működik, de ez vissza-vissza térő probléma és nem csak nálam, hanem több iPhone-al rendelkező embernél fenn áll ez a hiba mind fizikai, mind e-SIM esetében!

Nem tudom, hogy korábban történt-e ez ügyben jelzés Önök felé, de ha nem, akkor én ezt most megteszem, mert nagyon bosszantó a hiba!

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

10 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0
  • Telekom

Szia Zoltán! 

Elnézésedet kérjük a felmerült kellemetlenség miatt. Kérjük, hogy a Telekom elérhetőségek - Email link alatt a „készülék és műszaki beállítások” / „Lefedettség, szolgáltatási területek, vezetékezés” menü pontban küldd el a részleteket. Ahhoz, hogy ezt illetékes csoportunk vizsgálni tudja, minél több adatra van szükségünk. Pl.: pontos időpont (nap, óra, perc) amikor tapasztalod a problémát. Telefon típusa, melyik hálózatra jelentkeztél fel, pontos tartózkodási cím. Hibajelenség leírása.

 

Ha ezt a környezetedben, ismerősök közül is tapasztalják, akkor kérjük, hogy mindenki küldje el a fent megjelölt módon. Együttműködésedet köszönjük. ^Judit

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Kedves Judit!

Bejelentettem a problémát, ezt követően a készüléken nem volt elérhető semmilyen adatszolgáltatás(4G/5G).
A készüléket újraindítottam, majd 5 napig rendesen működött minden, de tegnapi napon 3x is el kellett játszanom valamelyik fent említett ideiglenes megoldással.
Ezt a problémát IOS 15.2 óta tapasztaljuk többen is, az ezt megelőző frissítésnél pedig a *****osoknál volt ugyan ilyen probléma.
Arra következtetek, hogy az Apple oldaláról kell várjunk valami javítást.

Üdv,

Zoli

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
Ekkor: 2022. 02. 08. at 12:27, AndrewC írta:

Sziasztok!

Érdeklődni szeretnék, hogy van-e előrelépés az ügyben, mert nálam is dettó ugyanez a probléma. Fizikai simem van, iPhone 13mini, ios15.3, már új simet is kaptam, mindent megpróbáltam, köztük iphone újrarakását is, továbbra sem oldódott meg.

Köszönöm, üdv: András

Szia!

Az én véleményem szerint azóta van ez a probléma, amióta az Apple behozta az IP cím elrejtést, ezt kapcsold ki mindenhol a készülékeden!
Nyilvánvaló, hogy minden szolgáltató úgy biztosít szolgáltatásokat, hogy azoknak az ő saját szerverein keresztül kell áthaladnia(pl.: korlátlan Facebook használat). Persze, ha a szolgáltató nem tud téged azonosítani, mert az IP címed rejtve van vagy marad, az esetben el tudom képzelni, hogy egy bizonyos idő után "leszakadsz" a hálózatról!

A beállításokról csatolok egy linket, miket ellenőrizz le, majd ha ezek megvannak, akkor biztos, ami biztos alapon még egy újraindítást is adjál neki!
Mobil internet probléma

Üdv,
Zoli

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
5 órája, DonkaZoltan írta:

Szia!

Az én véleményem szerint azóta van ez a probléma, amióta az Apple behozta az IP cím elrejtést, ezt kapcsold ki mindenhol a készülékeden!
Nyilvánvaló, hogy minden szolgáltató úgy biztosít szolgáltatásokat, hogy azoknak az ő saját szerverein keresztül kell áthaladnia(pl.: korlátlan Facebook használat). Persze, ha a szolgáltató nem tud téged azonosítani, mert az IP címed rejtve van vagy marad, az esetben el tudom képzelni, hogy egy bizonyos idő után "leszakadsz" a hálózatról!

A beállításokról csatolok egy linket, miket ellenőrizz le, majd ha ezek megvannak, akkor biztos, ami biztos alapon még egy újraindítást is adjál neki!
Mobil internet probléma

Üdv,
Zoli

Szia Zoli!

Először is köszönöm válaszodat!

Az van, hogy pontosan a szifonos cikk megjelenése után mikor kipróbáltam az abban javasoltakat, és továbbra sem oldódott meg a problem - ba…am fel magam nagyon és kezdtem el mélyebben kutatni a témába - és találtam meg ezt a fórumbejegyzésed.

 

Tehát nem oldódott meg, de Neked igen?

 

Egyébként a privát átjátszó funkcióm be sem volt kapcsolva, illetve az IP-cím-korlátozása kapcsolót én nem a cikkben mutatott helyen, hanem a mobiladat-lehetőségek alatt találtam meg.. Az be volt, de hiába kapcsoltam ki, nem lett jó.

 

Nemrég viszont találtam a safari appbeállításai/adatvédelem és biztonság résznél egy nyomkövetés megelőzése kapcsolót és alatta az IP -cím elrejtése opciót. Lehetséges hogy megoldás ha ezeket is kilövöm?

 

Még egy infó: leszedtem egy diagnosztikai appot, és monitoroztam a cellular adatokat mikor ‘offline’ voltam és miután repülőgép módot be/ki kapcsoltam és újra online lettem. Csatolom a screenshotokat, vannak különbségek, de ehhez már nem értek. Szerinted ezzel előrébb lenne tisztelt szolgáltatónk műszaki területe -így én is-, hibaelhárításban?

 

Köszönöm, üdv: András

09B7EDC5-3E7E-4B0A-8670-B60C7D2487AA.jpeg

71B3B5FB-1C23-4F48-A032-71EBDB2C5D01.jpeg

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
15 órája, AndrewC írta:

Szia Zoli!

Először is köszönöm válaszodat!

Az van, hogy pontosan a szifonos cikk megjelenése után mikor kipróbáltam az abban javasoltakat, és továbbra sem oldódott meg a problem - ba…am fel magam nagyon és kezdtem el mélyebben kutatni a témába - és találtam meg ezt a fórumbejegyzésed.

 

Tehát nem oldódott meg, de Neked igen?

 

Egyébként a privát átjátszó funkcióm be sem volt kapcsolva, illetve az IP-cím-korlátozása kapcsolót én nem a cikkben mutatott helyen, hanem a mobiladat-lehetőségek alatt találtam meg.. Az be volt, de hiába kapcsoltam ki, nem lett jó.

 

Nemrég viszont találtam a safari appbeállításai/adatvédelem és biztonság résznél egy nyomkövetés megelőzése kapcsolót és alatta az IP -cím elrejtése opciót. Lehetséges hogy megoldás ha ezeket is kilövöm?

 

Még egy infó: leszedtem egy diagnosztikai appot, és monitoroztam a cellular adatokat mikor ‘offline’ voltam és miután repülőgép módot be/ki kapcsoltam és újra online lettem. Csatolom a screenshotokat, vannak különbségek, de ehhez már nem értek. Szerinted ezzel előrébb lenne tisztelt szolgáltatónk műszaki területe -így én is-, hibaelhárításban?

 

Köszönöm, üdv: András

09B7EDC5-3E7E-4B0A-8670-B60C7D2487AA.jpeg

71B3B5FB-1C23-4F48-A032-71EBDB2C5D01.jpeg

Szia!

Nálam most egy ideje okés, kopp-kopp!

Az, hogy ez segít-e nekik, azt nem tudom!
Az látszik, hogy másik átjárón(Gateway) keresztül megy ki az internetre, a neveket feloldó szerver(DNS) az ugyan az, meg másik IPv6-os címet kaptál, mert a visszacsatlakozást követően egy DHCP szerver másikat adott, utóbbi önmagában egyáltalán nem probléma!

Üdv,

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...