Lacikaaa

Internet

Kérdés

Sziasztok! olyan problémám lenne hogy a Magenta Home Box ez a fekete álló eszköz, elég gyengén szórjaa wifit, ha közepes a jel már dobja le a telefont.. és nem tudom hogy a teló a hibás vagy a net.. jó oké vályogházról van szó de a régi fehér modem ilyet nem csinált, pláne nem 2017-es telefonnal, szeptemberbe hoztam ki egy P Smart 2021-et, nem hiszem  hogy az lenne a hibás.. hivásban vagyok Messengeren erre gondol egyet és nincs jel erősség.. pedig csak a másik  szobában vagyok.. 

 

valami ötlet ? :)

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

3 válasz erre a kérdésre

Szia!

Abban az esetben is gondot tapasztalsz, ha kábel segítségével csatlakozol az internethez, vagy akkor minden rendben van és stabil a szolgáltatás? ^Szilvi

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
3 perce, Telekom szakértő írta:

Szia!

Abban az esetben is gondot tapasztalsz, ha kábel segítségével csatlakozol az internethez, vagy akkor minden rendben van és stabil a szolgáltatás? ^Szilvi

nem, stabil, csak a telefon szórakozik, illetve a wifi , a huawei ügyfél szolgálat csak adatok visszaállitását javasolta, állitolag nem a telefonnal van a gond.. :( 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Szia!

Vezetékes internet szolgáltatásunkhoz tartozó, a rendes körülmények között elérhető le/feltöltési sebességeket, vezetékkel kapcsolódva garantáljuk. A Wi-Fi nem része az elektronikus hírközlési szolgáltatásnak. Amennyiben kizárólag ezzel kapcsolatban tapasztalsz eltérést, azt is szívesen továbbítjuk munkatársaink felé. Wi-Fi hiba bejelentésekor kiszállási- és munkadíjat számlázunk. A kiszállási díj 5.000 Ft, ami minden esetben kiszámlázásra kerül, utólag, a havi számlában. A helyszíni munkavégzés további díja minden megkezdett félóra után 3.600 Ft. A munkakezdés előtt kollégánk természetesen tájékoztatnak a munkálat várható időtartamáról, és így ennek ismeretében tudod eldönteni, hogy kéred-e a munkavégzést. Amennyiben a helyszínen nem kéred a munkálatok elvégzését, a kiszállási díjat ebben az esetben is kiszámlázzuk. Rögzíthetjük a hibajegyet, vagy előtte megpróbálsz egyeztetni műszaki munkatársainkkal telefonon? Elképzelhető, hogy csak beállítási probléma van, amit telefonon keresztül meg tudnak oldani a kollégák, ezt a 1414--es számon kérheted. Amennyiben hibát szeretnél rögzíteni, írd meg nekünk privát üzenetben az MT azonosítódat és elérhetőségi telefonszámodat. ^Szilvi

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most