Ugrás a tartalomhoz

Iphone szakadozó mobilnet


Lacaba

Ajánlott posztok

Sziasztok!

A következő hibával találkoztam mely már több hete fen áll és nem találtam eddig megfelelő megoldást rá.

Adott egy tetszőleges Iphone és a hozzá tartozó telekom internet.

Hiba: Csak úgy hajlandó működni a mobilnet, hogy előtte repülő üzem módba teszem a telefont majd vissza.

Ha csak alapból nyitok egy appot vagy böngészőt azt írja hogy nincs internet.

Próbáltam már a Szifon.com olddalon leírt megoldásokat de eggyik sem oldotta meg a problémát.

A hiba több készüléken is ugyan ez. más más simmel.

Ha tud valaki érdemi megoldást azt megköszönöm.

Üdv.: Lacaba

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Szia Levente!

Az eszköz e-simmel rendelkezik.

Továbbá nem csak az én készülékemen tapasztaltunk ilyen hibát.

Hanem több készüléken melyekben fizikai és e sim is fellelhető. vagy vagy alapon.

Igy a javaslatod nem oldja meg a hibát.

Én inkább rendszer hibára gyanakszom.. ( telekom, vagy ios )

De nem tudom más tapasztalt e ilyen jellegű problémát.

De valószínűsítem hogy igen.

Gyakori kérdések: mit tehetünk, ha problémánk van a mobil internettel? - Szifon.com

De lehet, hogy egy következő ios frissités megoldja.. remélem

 

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Tisztelt Szakértő!

A hiba több előfizetésnél különböző sim és e-sim kártyáknál fordul elő!

A hibát jelenleg, csak úgy tudjuk orvosolni, hogy internet használat előtt repülőmodba tesszük a készülékeket majd új aktivra álítjuk őket.

Csak így hajlandó müködni a mobilnet.
 

Ami nem jó így...

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • Telekom
3 órája, Lacaba írta:

Tisztelt Szakértő!

A hiba több előfizetésnél különböző sim és e-sim kártyáknál fordul elő!

A hibát jelenleg, csak úgy tudjuk orvosolni, hogy internet használat előtt repülőmodba tesszük a készülékeket majd új aktivra álítjuk őket.

Csak így hajlandó müködni a mobilnet.
 

Ami nem jó így...

Szia @Lacaba!

Ez esetben kérjük a Telekom chaten vedd fel velünk a kapcsolatot és továbbítjuk a hibajelzést műszaki terület felé. ^Levente

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • Telekom
55 perce, anonymus írta:

Sziasztok, 

 

Családban 2 db iphoneon is ugyan ez a probléma tapasztalható. Jellemzően a délutáni órákban csak.

Szia @anonymus!

Köszönjük a jelzést. Központi hibáról nincs tudomásunk. Téged is arra szeretnénk kérni, hogy a Telekom chaten jelezd felénk a hibát és szakértő kollégáink ki fogják vizsgálni az esetet. ^Levente

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Ekkor: 28/02/2022 at 14:08, Lacaba írta:

Sziasztok!

A következő hibával találkoztam mely már több hete fen áll és nem találtam eddig megfelelő megoldást rá.

Adott egy tetszőleges Iphone és a hozzá tartozó telekom internet.

Hiba: Csak úgy hajlandó működni a mobilnet, hogy előtte repülő üzem módba teszem a telefont majd vissza.

Ha csak alapból nyitok egy appot vagy böngészőt azt írja hogy nincs internet.

Próbáltam már a Szifon.com olddalon leírt megoldásokat de eggyik sem oldotta meg a problémát.

A hiba több készüléken is ugyan ez. más más simmel.

Ha tud valaki érdemi megoldást azt megköszönöm.

Üdv.: Lacaba

Kizárható lehet ha ugyanazon SIM-et más nem iOS eszközben is kipróbáljátok. Telefonálás után szakad meg vagy véletlenszerűen esetleg? Az indikátor se jelez kapcsolatot mikor nem tud csatlakozni?

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válasz erre a témára...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...