Lacaba Posztolva ekkor: 2022. február 28. Megosztás Posztolva ekkor: 2022. február 28. Sziasztok! A következő hibával találkoztam mely már több hete fen áll és nem találtam eddig megfelelő megoldást rá. Adott egy tetszőleges Iphone és a hozzá tartozó telekom internet. Hiba: Csak úgy hajlandó működni a mobilnet, hogy előtte repülő üzem módba teszem a telefont majd vissza. Ha csak alapból nyitok egy appot vagy böngészőt azt írja hogy nincs internet. Próbáltam már a Szifon.com olddalon leírt megoldásokat de eggyik sem oldotta meg a problémát. A hiba több készüléken is ugyan ez. más más simmel. Ha tud valaki érdemi megoldást azt megköszönöm. Üdv.: Lacaba Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Telekom Telekom szakértő Posztolva: 2022. március 1. Telekom Megosztás Posztolva: 2022. március 1. Szia Lacaba! Ha több készülékben is hibát tapasztalsz ugyan azon Telekom SIM-kártyával, lehetséges, hogy maga a kártya a hibás. Javasoljuk, hogy számodra alkalmas időpontban látogass el Telekom üzleteink egyikébe és díjmentesen kicseréljük a SIM-kártyát. ^Levente Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Lacaba Posztolva: 2022. március 1. Szerző Megosztás Posztolva: 2022. március 1. Szia Levente! Az eszköz e-simmel rendelkezik. Továbbá nem csak az én készülékemen tapasztaltunk ilyen hibát. Hanem több készüléken melyekben fizikai és e sim is fellelhető. vagy vagy alapon. Igy a javaslatod nem oldja meg a hibát. Én inkább rendszer hibára gyanakszom.. ( telekom, vagy ios ) De nem tudom más tapasztalt e ilyen jellegű problémát. De valószínűsítem hogy igen. Gyakori kérdések: mit tehetünk, ha problémánk van a mobil internettel? - Szifon.com De lehet, hogy egy következő ios frissités megoldja.. remélem Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Lacaba Posztolva: 2022. március 9. Szerző Megosztás Posztolva: 2022. március 9. Tisztelt Szakértő! A hiba több előfizetésnél különböző sim és e-sim kártyáknál fordul elő! A hibát jelenleg, csak úgy tudjuk orvosolni, hogy internet használat előtt repülőmodba tesszük a készülékeket majd új aktivra álítjuk őket. Csak így hajlandó müködni a mobilnet. Ami nem jó így... Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Telekom Telekom szakértő Posztolva: 2022. március 9. Telekom Megosztás Posztolva: 2022. március 9. 3 órája, Lacaba írta: Tisztelt Szakértő! A hiba több előfizetésnél különböző sim és e-sim kártyáknál fordul elő! A hibát jelenleg, csak úgy tudjuk orvosolni, hogy internet használat előtt repülőmodba tesszük a készülékeket majd új aktivra álítjuk őket. Csak így hajlandó müködni a mobilnet. Ami nem jó így... Szia @Lacaba! Ez esetben kérjük a Telekom chaten vedd fel velünk a kapcsolatot és továbbítjuk a hibajelzést műszaki terület felé. ^Levente Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
anonymus Posztolva: 2022. március 9. Megosztás Posztolva: 2022. március 9. Sziasztok, Családban 2 db iphoneon is ugyan ez a probléma tapasztalható. Jellemzően a délutáni órákban csak. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Telekom Telekom szakértő Posztolva: 2022. március 9. Telekom Megosztás Posztolva: 2022. március 9. 55 perce, anonymus írta: Sziasztok, Családban 2 db iphoneon is ugyan ez a probléma tapasztalható. Jellemzően a délutáni órákban csak. Szia @anonymus! Köszönjük a jelzést. Központi hibáról nincs tudomásunk. Téged is arra szeretnénk kérni, hogy a Telekom chaten jelezd felénk a hibát és szakértő kollégáink ki fogják vizsgálni az esetet. ^Levente Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
WHOAMI Posztolva: 2022. március 10. Megosztás Posztolva: 2022. március 10. Ekkor: 28/02/2022 at 14:08, Lacaba írta: Sziasztok! A következő hibával találkoztam mely már több hete fen áll és nem találtam eddig megfelelő megoldást rá. Adott egy tetszőleges Iphone és a hozzá tartozó telekom internet. Hiba: Csak úgy hajlandó működni a mobilnet, hogy előtte repülő üzem módba teszem a telefont majd vissza. Ha csak alapból nyitok egy appot vagy böngészőt azt írja hogy nincs internet. Próbáltam már a Szifon.com olddalon leírt megoldásokat de eggyik sem oldotta meg a problémát. A hiba több készüléken is ugyan ez. más más simmel. Ha tud valaki érdemi megoldást azt megköszönöm. Üdv.: Lacaba Kizárható lehet ha ugyanazon SIM-et más nem iOS eszközben is kipróbáljátok. Telefonálás után szakad meg vagy véletlenszerűen esetleg? Az indikátor se jelez kapcsolatot mikor nem tud csatlakozni? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.