sunangel71 Posztolva ekkor: 2022. szeptember 5. Megosztás Posztolva ekkor: 2022. szeptember 5. Miért kapom mostanában egyre gyakrabban ezt a hibaüzenetet?: "A tartalom csak összekapcsolt Telekom TV szolgáltatással lejátszható. E220" Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
2 ISTQB tesztmérnök Posztolva: 2022. szeptember 9. Megosztás Posztolva: 2022. szeptember 9. Már megint kitérő //hárító válaszok, tehát ismételten: Korábban egyértelműen leírták mások is, hogy MÁR MEGLÉVŐ ÉRVÉNYES szolgáltatáshoz csatolt e-mail címmel lépünk be, műsor nézése KÖZBEN dobja be a hibát (tehát VALID alapokon nyugvó belépést követően) és utána az adott csatornán az addig nézett tartalom végéig nem engedi tovább nézni, de ha másik-kéretlen- csatornára váltunk, akkor az simán megy! Jellemzően a magas nézettségű műsortartalom, műsoridő és csatornákon, mindegy, hogy alap vagy HD dob újra meg újra le...hónapok óta, ...fizetett szolgáltatásért. Kérjük VÉGRE a felvállalást, korrigálást, kompenzációt, javítókulcsot, bármit a fizetett szolgáltatás zökkenőmentes használatáért...A cookie előzmények törlését is hagyjuk, mert ez szokott a köv javaslat lenni. Köszönet! Megoldásokat várunk.... Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 Telekom Telekom szakértő Posztolva: 2022. szeptember 20. Telekom Megosztás Posztolva: 2022. szeptember 20. Szia Attila! Központi hibát jelenleg nem tapasztalunk a Telekom TV GO működésében, a jelzett problémát egyedi bejelentésként tudják illetékeseink ellenőrizni és javítani. Amennyiben az általános megoldások nem hoznak javulást ( ki/be jelentkezés, mobil eszközön app törlés és újratelepítés, böngésző esetén előzmény és süti törlés), akkor a korábban is említett adatok alapján tudunk bejelentést rögzíteni, ha megírod nekünk ezeket privátban: - Telekom TV GO-hoz kapcsolt Telekom fiók e-mail címe, - MT-azonosító, - kapcsolattartó neve, mobil telefonszáma, - milyen eszközön próbálod a lejátszást, - milyen szoftver fut az eszközön, annak verziója, - hogyan kapcsolódsz az internetre (wifi, mobilinternet vagy ethernet hálózat) , - mikor tapasztaltad a hibát (minél pontosabb időpont szükséges, pl.: 09.30 18:00-18:15 között), - hibaüzenet, hibakód / képernyőmásolat, amennyiben van Bejelentkezni valóban 5 eszközre lehetséges egy időben, tartalomlejátszásra viszont párhuzamosan csak két eszközön van lehetőség, így harmadik lejátszás indításával hibaüzenet jelentkezhet. Amennyiben egy adott eszközön éppen nincs használatban a szolgáltatás, úgy a háttérben az még bejelentkezve maradhat, ami szintén hibaüzentet jelenthet. Az beállítások menüben lehetőség van kiléptetni az éppen nem használt eszközöket, mellyel orvosolható a hibaüzenet. ^Dániel Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 Telekom Telekom szakértő Posztolva: 2022. november 7. Telekom Megosztás Posztolva: 2022. november 7. 22 órája, princz írta: Jó reggelt értem de most müködik épen csatorna mikor lesz? 4k sugárzás? Szia! Folyamatosan dolgozunk az alkalmazás fejlesztésén és bízunk benne, hogy minél több 4K adás indul el a jövőben. ^Szilvi Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Telekom Telekom szakértő Posztolva: 2022. szeptember 6. Telekom Megosztás Posztolva: 2022. szeptember 6. Szia @sunangel71 A megjelenő hiba arra utal, hogy az e-mail cím, mellyel belépni, nincs hozzá csatorva otthoni vezetékes TV előfizetés. Javasoljuk, hogy lépj ki és azzal a Telekom fiók e-mail címmel lépj be Telekom TV GO felületünkre, melyhez, hozzáadásra került az otthoni TV előfizetésed. Bízunk benne, hogy válaszunkkal segítségedre lehettünk! ^Oszkár Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 sunangel71 Posztolva: 2022. szeptember 6. Szerző Megosztás Posztolva: 2022. szeptember 6. Köszönöm szépen a gyors választ! A probléma az, hogy azzal az email címmel vagyok mindig belépve ~s műsor nézése közben dobja be a hibát és utána az adott csatornán az addig nézett film végéig nem engedi tovább nézni, de ha másik csatornára váltok, akkor az simán megy! Ez a hiba az utóbbi 3 hónapban jelentkezett csak és főként a Pr1me csatorna nézése közben. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Telekom Telekom szakértő Posztolva: 2022. szeptember 7. Telekom Megosztás Posztolva: 2022. szeptember 7. Szia! Értjük. Ebben az esetben kérünk, hogy privát üzenetben küldd el nekünk az érintett MT azonosítódat, e-mail címedet, a készülék pontos típusát, valamint a pontos időt (nap, óra perc), amikor tapasztalod a hibát. Együttműködésedet köszönjük! ^Lia Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Máté11 Posztolva: 2022. szeptember 7. Megosztás Posztolva: 2022. szeptember 7. Ugyan ez a hiba,már hetek óta nem tudok laptopon tv2 comedyt kapcsolni,viszont mind 2 mobil készülékemen hiba nélkül megtekinthető Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Telekom Telekom szakértő Posztolva: 2022. szeptember 8. Telekom Megosztás Posztolva: 2022. szeptember 8. Szia @Máté11! Szomorúan olvastuk, hogy Te is problémát tapasztaltál. Kérjük, hogy írd meg nekünk a problémát részletesen privát üzenetben, a következő adatok megadásával: - Telekom TV GO-hoz kapcsolt Telekom fiók e-mail címe, - MT-azonosító, - kapcsolattartó neve, mobil telefonszáma, - milyen eszközön próbálod a lejátszást, - milyen szoftver fut az eszközön, annak verziója, - hogyan kapcsolódsz az internetre (wifi, mobilinternet vagy ethernet hálózat) , - mikor tapasztaltad a hibát (minél pontosabb időpont szükséges, pl.: 09.30 18:00-18:15 között), - hibaüzenet, hibakód / képernyőmásolat, amennyiben van Az okozott kellemetlenségért elnézésed kérjük! Megértésed és együttműködésed köszönjük! ^Zoltán Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 sunangel71 Posztolva: 2022. szeptember 10. Szerző Megosztás Posztolva: 2022. szeptember 10. Tegnap óta a legújabb, hogy már semikor és semmit nem enged nézni már az android fullos telefonomon sem! Sorban dobálja a hibakódokat: 203; 831; stb. Ugyebár személyes tartalmat nem enged rögzíteni, így esélytelen a fotó küldése! Kezdek igen mérges lenni, s fontolgatom, hogy a teljes telekom magenta1 csomagom, melyben tetemes előfizetés van, megszűntetem! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 sunangel71 Posztolva: 2022. szeptember 12. Szerző Megosztás Posztolva: 2022. szeptember 12. Ha erre utal a hiba, akkor komoly gond van a programozással, mert folyamatosan és mindig, már évek óta kizárólag a mindenütt regisztrált email címemmel lépek be! Ráadásul műsor nézése közben dobja be a hibát, s onnét lehetetlen folytatnom! Újabban már a NR1-s telefonomon semelyik csatornát sem engedi nézni és totál különböző hibakódokat dob be! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Attila0412 Posztolva: 2022. szeptember 19. Megosztás Posztolva: 2022. szeptember 19. (szerkesztve) Kedves Telekom! Nekem is ugyanez a hibajelenségem: E220. Nem régen kezdődött el, de azóta folyamatosan érvényes valamely csatornára! Ez az új alkalmazás egy kalap ..... sem ér. A régi sokkal jobb volt személy szerint! Folyamatosak a hibaüzenetek! Évek óta ezt az email címet használom, ez van megadva a Magenta szolgáltatásomhoz is, amióta megkötöttem a szerződést Önökkel! Nem kevés pénzt fizetek havonta a szolgáltatásért lakossági szinten, és ezért még egy normálisan, mondhatni hiba nélkül működő alkalmazást sem tudok használni? Ezek a mai programozók..... Az ottoni set-top box-al sem vagyok megelégedve! Ott is folyamatosan akad valami probléma, hol a wifivel, hol a TV műsorral!. Amikor az ügyfélszolgálattal nagy nehezen sikerül beszélnem, normális emberi lénnyel, nem a robottal (ami megint semmit nem ér), akkor az a megoldás, hogy indítsam újra az eszközöket a megfelelő sorrendben!!! 2022-ben indítgassam újra!!! Amikor utána néztem, hogy van újabb eszközük, a válasz az volt, hogy fizessek ennyivel, meg annyival többet, ja és vállaljak plusz 2 év hűséget!! hogy esetleg jó legyen az a szolgáltatás, amiért amúgy is fizetek évek óta késedelem nélkül!!! További hibajelenség, hogy elvileg 5 eszközzel tudom nézni családon belül a TVGO szolgáltatást. Azért írom hogy elvileg, mert sosem használjuk 2-3-nál több eszközön, mégis azt írja ki az applikáció, hogy túl sok az egyidejű bejelentkezés, jelentkezzek ki egy eszközzel. Ugyanezt írja ki, ha túl gyorsan akarok csatornát váltani. Aztán várok 5 percig és nézem a hibaüzenetet, ami után mégis meggondolja magát a rendszer és megengedi, hogy váltsak. Hogy is van ez? Minden tiszteletem az Önöké, de egy ilyen nívójú cégtől, mint a Telekom az emberek jobb háttér szolgáltatást várnak. Üdvözlettel, Attila Szerkesztve ekkor: 2022. szeptember 19. Szerkesztő: Attila0412 Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 user00001 Posztolva: 2022. október 6. Megosztás Posztolva: 2022. október 6. ugyanaz a bajom, mint itt a többi embernek. Én is úgy látom, mint a ISTQB tesztmérnök írt. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 turjanica Posztolva: 2022. október 27. Megosztás Posztolva: 2022. október 27. Ugyanaz a problémám! Jeleztem az ügyfélszolgálaton is nem egyszer, de hiába! Komolyan elgondolkodtam azon, hogy lemondjam a szolgáltatást, mert így ez nem ér egy nagy kalap sz..t sem. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Lilikee Posztolva: 2022. október 29. Megosztás Posztolva: 2022. október 29. Sziasztok! Érdeklődni szeretnék, hogy valakinek itt megoldódott-e ez a problémája?? Csak mert ugyanezeket tapasztalom sajnos én is. Van, hogy műsor nézése közben "dob ki" és kapom ezt az üzenetet, de a legtöbb esetben el sem tudom indítani a csatornát, és most már egyre többet. Laptopon vannak a hibaüzenetek, érdekes módon telefonon nem. Valaki segítsen kérem, mert így tényleg élvezhetetlen ez a "szolgáltatás". Azt jelezném, hogy kezdetektől fogva ugyanazt az e-mail címet használjuk, azzal nem lehet gond, illetve a tv készüléken is megtekinthető minden csatorna! De látom egyre többen jelentkeznek ezzel a problémával, úgyhogy jó lenne ha kapnánk rá végre választ és megoldást! Köszönjük! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Béla Posztolva: 2022. október 29. Megosztás Posztolva: 2022. október 29. Én a következő választ kaptam a telekomtól: "Köszönjük, hogy panaszával ügyfélszolgálatunkhoz fordult. Tájékoztatjuk, hogy a TV GO szolgáltatásban tapasztalható hibát (E220) a készüléken futó védelmi szoftver okozz. Kérjük, ellenőrizze le a böngészőbe beépülő védelmi szoftver beállításait. Együttműködését és megértését köszönjük." Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 princz Posztolva: 2022. november 5. Megosztás Posztolva: 2022. november 5. (szerkesztve) weben nem lejátszható. E:221 Sziasztok szuper tv2 akarom nézni ez adja be csak Szerkesztve ekkor: 2022. november 5. Szerkesztő: princz Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Telekom Telekom szakértő Posztolva: 2022. november 6. Telekom Megosztás Posztolva: 2022. november 6. 9 órája, princz írta: weben nem lejátszható. E:221 Sziasztok szuper tv2 akarom nézni ez adja be csak Szia! Bizonyos tartalmak esetén valóban előfordulhat, TV GO-n keresztül nem lehetséges a megtekintés. Ennek oka, hogy az adott csatorna vagy műsor jogtulajdonosa nem járult hozzá az online történő közvetítéshez. Ilyen esetben a „Tartalom mobilkészüléken nem lejátszható. E:208", illetve "A tartalom weben nem lejátszható. E:221" hibaüzentek jelenhetnek meg. A TV2 nemrégiben több műsorával kapcsolatban is így határozott, így ennél a csatornánál több esetben is találkozhatsz hasonló jelenséggel. Megértésedet köszönjük. ^Dániel Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 princz Posztolva: 2022. november 6. Megosztás Posztolva: 2022. november 6. 11 órája, princz írta: weben nem lejátszható. E:221 Sziasztok szuper tv2 akarom nézni ez adja be csak Jó reggelt értem de most müködik épen csatorna mikor lesz? 4k sugárzás? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Bigc Posztolva: 2022. december 7. Megosztás Posztolva: 2022. december 7. Üdv. meg kellene próbálni másik böngésző ből megnyitni az alkalmazást úgy nagy eséllyel működni fog. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 robert.kovacs8 Posztolva: 2022. december 13. Megosztás Posztolva: 2022. december 13. Üdv! Nagyon egyszerű a megoldás az E220 hibára. A böngészőben törölni kell a sütiket (cookies) és a gyorsítótárat (cache). Ez után csak újra be kell jelentkezni, és máris működni fog rendesen. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 sunangel71 Posztolva: 2022. december 14. Szerző Megosztás Posztolva: 2022. december 14. 9 órája, robert.kovacs8 írta: Üdv! Nagyon egyszerű a megoldás az E220 hibára. A böngészőben törölni kell a sütiket (cookies) és a gyorsítótárat (cache). Ez után csak újra be kell jelentkezni, és máris működni fog rendesen. Ezt régóta tudjuk mindnyájan, de először is ritkán működik ez a megoldás, ráadásul nem is a böngésző esetében áll fent ez a probléma, hanem az applikációban! Ott pedig nincs rá semmilyen megoldás! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 robert.kovacs8 Posztolva: 2022. december 14. Megosztás Posztolva: 2022. december 14. 20 perce, sunangel71 írta: Ezt régóta tudjuk mindnyájan, de először is ritkán működik ez a megoldás, ráadásul nem is a böngésző esetében áll fent ez a probléma, hanem az applikációban! Ott pedig nincs rá semmilyen megoldás! App-ban nem próbáltam, de gyanítom egy Adatok törlése, majd újból bejelentkezés ott is megoldja a gondot. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Szabi Posztolva: 2023. február 9. Megosztás Posztolva: 2023. február 9. Töröltem az előzményeket a böngészőből és egy ezközt az aktív ezközök közül amit nem használok már!Az óta hibátlanul működik! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
sunangel71
Miért kapom mostanában egyre gyakrabban ezt a hibaüzenetet?:
"A tartalom csak összekapcsolt Telekom TV szolgáltatással lejátszható. E220"
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
23 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.