sunangel71

E220 hiba üzenet

Kérdés

Miért kapom mostanában egyre gyakrabban ezt a hibaüzenetet?:

"A tartalom csak összekapcsolt Telekom TV szolgáltatással lejátszható. E220"

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

18 válasz erre a kérdésre

22 órája, princz írta:

Jó reggelt értem  de most müködik épen csatorna  mikor lesz? 4k sugárzás?

Szia!

Folyamatosan dolgozunk az alkalmazás fejlesztésén és bízunk benne, hogy minél több 4K adás indul el a jövőben. ^Szilvi

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
11 órája, princz írta:

weben nem lejátszható. E:221 Sziasztok szuper tv2  akarom nézni ez adja be  csak 

Jó reggelt értem  de most müködik épen csatorna  mikor lesz? 4k sugárzás?

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
9 órája, princz írta:

weben nem lejátszható. E:221 Sziasztok szuper tv2  akarom nézni ez adja be  csak 

Szia!
Bizonyos tartalmak esetén valóban előfordulhat, TV GO-n keresztül nem lehetséges a megtekintés. Ennek oka, hogy az adott csatorna vagy műsor jogtulajdonosa nem járult hozzá az online történő közvetítéshez. Ilyen esetben a „Tartalom mobilkészüléken nem lejátszható. E:208", illetve "A tartalom weben nem lejátszható. E:221" hibaüzentek jelenhetnek meg. A TV2 nemrégiben több műsorával kapcsolatban is így határozott, így ennél a csatornánál több esetben is találkozhatsz hasonló jelenséggel.

Megértésedet köszönjük. ^Dániel

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Posztolva: (szerkesztve)

weben nem lejátszható. E:221 Sziasztok szuper tv2  akarom nézni ez adja be  csak 

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: princz

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Én a következő választ kaptam a telekomtól:

"Köszönjük, hogy panaszával ügyfélszolgálatunkhoz fordult.
Tájékoztatjuk, hogy a TV GO szolgáltatásban tapasztalható hibát (E220) a készüléken futó védelmi szoftver
okozz. Kérjük, ellenőrizze le a böngészőbe beépülő védelmi szoftver beállításait.
Együttműködését és megértését köszönjük."

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Sziasztok!

Érdeklődni szeretnék, hogy valakinek itt megoldódott-e ez a problémája?? Csak mert ugyanezeket tapasztalom sajnos én is. Van, hogy műsor nézése közben "dob ki" és kapom ezt az üzenetet, de a legtöbb esetben el sem tudom indítani a csatornát, és most már egyre többet. Laptopon vannak a hibaüzenetek, érdekes módon telefonon nem. Valaki segítsen kérem, mert így tényleg élvezhetetlen ez a "szolgáltatás". Azt jelezném, hogy kezdetektől fogva ugyanazt az e-mail címet használjuk, azzal nem lehet gond, illetve a tv készüléken is megtekinthető minden csatorna!

De látom egyre többen jelentkeznek ezzel a problémával, úgyhogy jó lenne ha kapnánk rá végre választ és megoldást!

Köszönjük!

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Ugyanaz a problémám! Jeleztem az ügyfélszolgálaton is nem egyszer, de hiába! Komolyan elgondolkodtam azon, hogy lemondjam a szolgáltatást, mert így ez nem ér egy nagy kalap sz..t sem. 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Szia Attila!

Központi hibát jelenleg nem tapasztalunk a Telekom TV GO működésében, a jelzett problémát egyedi bejelentésként tudják illetékeseink ellenőrizni és javítani.

Amennyiben az általános megoldások nem hoznak javulást ( ki/be jelentkezés, mobil eszközön app törlés és újratelepítés, böngésző esetén előzmény és süti törlés), akkor a korábban is említett adatok alapján tudunk bejelentést rögzíteni, ha megírod nekünk ezeket privátban:

 

- Telekom TV GO-hoz kapcsolt Telekom fiók e-mail címe,

- MT-azonosító,

- kapcsolattartó neve, mobil telefonszáma,

- milyen eszközön próbálod a lejátszást,

- milyen szoftver fut az eszközön, annak verziója,

- hogyan kapcsolódsz az internetre (wifi, mobilinternet vagy ethernet hálózat) ,

- mikor tapasztaltad a hibát (minél pontosabb időpont szükséges, pl.: 09.30 18:00-18:15 között),

- hibaüzenet, hibakód / képernyőmásolat, amennyiben van

 

 

Bejelentkezni valóban 5 eszközre lehetséges egy időben, tartalomlejátszásra viszont párhuzamosan csak két eszközön van lehetőség, így harmadik lejátszás indításával hibaüzenet jelentkezhet. Amennyiben egy adott eszközön éppen nincs használatban a szolgáltatás, úgy a háttérben az még bejelentkezve maradhat, ami szintén hibaüzentet jelenthet. Az beállítások menüben lehetőség van kiléptetni az éppen nem használt eszközöket, mellyel orvosolható a hibaüzenet. ^Dániel

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Posztolva: (szerkesztve)

Kedves Telekom!

Nekem is ugyanez a hibajelenségem: E220. Nem régen kezdődött el, de azóta folyamatosan érvényes valamely csatornára! Ez az új alkalmazás egy kalap ..... sem ér. A régi sokkal jobb volt személy szerint! Folyamatosak a hibaüzenetek! Évek óta ezt az email címet használom, ez van megadva a Magenta szolgáltatásomhoz is, amióta megkötöttem a szerződést Önökkel! Nem kevés pénzt fizetek havonta a szolgáltatásért lakossági szinten, és ezért még egy normálisan, mondhatni hiba nélkül működő alkalmazást sem tudok használni? Ezek a mai programozók..... Az ottoni set-top box-al sem vagyok megelégedve! Ott is folyamatosan akad valami probléma, hol a wifivel, hol a TV műsorral!. Amikor az ügyfélszolgálattal nagy nehezen sikerül beszélnem, normális emberi lénnyel, nem a robottal (ami megint semmit nem ér), akkor az a megoldás, hogy indítsam újra az eszközöket a megfelelő sorrendben!!! 2022-ben indítgassam újra!!! Amikor utána néztem, hogy van újabb eszközük, a válasz az volt, hogy fizessek ennyivel, meg annyival többet, ja és vállaljak plusz 2 év hűséget!! hogy esetleg jó legyen az a szolgáltatás, amiért amúgy is fizetek évek óta késedelem nélkül!!! További hibajelenség, hogy elvileg 5 eszközzel tudom nézni családon belül a TVGO szolgáltatást. Azért írom hogy elvileg, mert sosem használjuk 2-3-nál több eszközön, mégis azt írja ki az applikáció, hogy túl sok az egyidejű bejelentkezés, jelentkezzek ki egy eszközzel. Ugyanezt írja ki, ha túl gyorsan akarok csatornát váltani. Aztán várok 5 percig és nézem a hibaüzenetet, ami után mégis meggondolja magát a rendszer és megengedi, hogy váltsak. Hogy is van ez?

Minden tiszteletem az Önöké, de egy ilyen nívójú cégtől, mint a Telekom az emberek jobb háttér szolgáltatást várnak.

Üdvözlettel,

Attila

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Attila0412

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Ha erre utal a hiba, akkor komoly gond van a programozással, mert folyamatosan és mindig, már évek óta kizárólag a mindenütt regisztrált email címemmel lépek be! Ráadásul műsor nézése közben dobja be a hibát, s onnét lehetetlen folytatnom! Újabban már a NR1-s telefonomon semelyik csatornát sem engedi nézni és totál különböző hibakódokat dob be! 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Tegnap óta a legújabb, hogy már semikor és semmit nem enged nézni már az android fullos telefonomon sem! Sorban dobálja a hibakódokat: 203; 831; stb. Ugyebár személyes tartalmat nem enged rögzíteni, így esélytelen a fotó küldése! Kezdek igen mérges lenni, s fontolgatom, hogy a teljes telekom magenta1 csomagom, melyben tetemes előfizetés van, megszűntetem! 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Már megint kitérő //hárító válaszok, tehát  ismételten:
Korábban egyértelműen leírták mások is, hogy MÁR MEGLÉVŐ ÉRVÉNYES szolgáltatáshoz csatolt e-mail címmel lépünk be, 
műsor nézése KÖZBEN dobja be a hibát (tehát VALID alapokon nyugvó belépést követően) és utána az adott csatornán az addig nézett tartalom végéig nem engedi tovább nézni, de ha másik-kéretlen- csatornára váltunk, akkor az simán megy! Jellemzően a magas nézettségű műsortartalom, műsoridő és csatornákon, mindegy, hogy alap vagy HD dob újra meg újra le...hónapok óta, ...fizetett szolgáltatásért. Kérjük VÉGRE a felvállalást, korrigálást, kompenzációt, javítókulcsot, bármit a fizetett szolgáltatás zökkenőmentes használatáért...A cookie előzmények törlését is hagyjuk, mert ez szokott a köv javaslat lenni. Köszönet! Megoldásokat várunk....

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
Szia @Máté11! Szomorúan olvastuk, hogy Te is problémát tapasztaltál. Kérjük, hogy írd meg nekünk a problémát részletesen privát üzenetben, a következő adatok megadásával:
 
- Telekom TV GO-hoz kapcsolt Telekom fiók e-mail címe,
- MT-azonosító,
- kapcsolattartó neve, mobil telefonszáma,
- milyen eszközön próbálod a lejátszást,
- milyen szoftver fut az eszközön, annak verziója,
- hogyan kapcsolódsz az internetre (wifi, mobilinternet vagy ethernet hálózat) ,
- mikor tapasztaltad a hibát (minél pontosabb időpont szükséges, pl.: 09.30 18:00-18:15 között),
- hibaüzenet, hibakód / képernyőmásolat, amennyiben van
 
Az okozott kellemetlenségért elnézésed kérjük! Megértésed és együttműködésed köszönjük! ^Zoltán

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Ugyan ez a hiba,már hetek óta nem tudok laptopon tv2 comedyt kapcsolni,viszont mind 2 mobil készülékemen hiba nélkül megtekinthető

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Szia! 

Értjük. Ebben az esetben kérünk, hogy privát üzenetben küldd el nekünk az érintett MT azonosítódat, e-mail címedet, a készülék pontos típusát, valamint a pontos időt (nap, óra perc), amikor tapasztalod a hibát. Együttműködésedet köszönjük! ^Lia  

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Köszönöm szépen a gyors választ! 

A probléma az, hogy azzal az email címmel vagyok mindig belépve ~s műsor nézése közben dobja be a hibát és utána az adott csatornán az addig nézett film végéig nem engedi tovább nézni, de ha másik csatornára váltok, akkor az simán megy! Ez a hiba az utóbbi 3 hónapban jelentkezett csak és főként a Pr1me csatorna nézése közben. 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Szia @sunangel71

A megjelenő hiba arra utal, hogy az e-mail cím, mellyel belépni, nincs hozzá csatorva otthoni vezetékes TV előfizetés. Javasoljuk, hogy lépj ki és azzal a Telekom fiók e-mail címmel lépj be Telekom TV GO felületünkre, melyhez, hozzáadásra került az otthoni TV előfizetésed. Bízunk benne, hogy válaszunkkal segítségedre lehettünk! ^Oszkár

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most