G3du Posztolva ekkor: 2022. szeptember 7. Megosztás Posztolva ekkor: 2022. szeptember 7. Sziasztok! E831-es hibakóddal 2 napja nem tudok lejátszani semmit az alkalmazásban. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 G3du Posztolva: 2022. szeptember 8. Szerző Megosztás Posztolva: 2022. szeptember 8. Úgy látom feldaja a leckét.... Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Telekom Telekom szakértő Posztolva: 2022. szeptember 9. Telekom Megosztás Posztolva: 2022. szeptember 9. Szia @G3du Kérjük pontosítsd, hogy a kibakód kiírása mellett feltüntetésre kerül-e egyéb információ? Nyilvántartásunkban való ellenőrzés érdekében, kérjük, privát üzenetben küldd el Telekom fiók e-mail címed, MT azonosítód és pontosítsd, hogy milyen eszközön jelentkezik a hiba, újratelepítés, újraintítást követően. Együttműködésed köszönjük! ^Oszkár Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Nagy Ági Posztolva: 2022. szeptember 9. Megosztás Posztolva: 2022. szeptember 9. Ha kiderült mi a gond, kérlek osszátok meg, most regisztráltunk a tvgo-ra, de ugyanezzel a hibakóddal küzdök, nem játsza le a műsort nekem sem. (E:831) Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 ttfgyb10 Posztolva: 2022. szeptember 10. Megosztás Posztolva: 2022. szeptember 10. Szintén E831 hibakód Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Telekom Telekom szakértő Posztolva: 2022. szeptember 11. Telekom Megosztás Posztolva: 2022. szeptember 11. Sziasztok! Kérjük, hogy írjátok meg nekünk a problémát részletesen privát üzenetben, a következő adatok megadásával, hogy mielőbb a segítségetekre lehessünk: - Telekom TV GO-hoz kapcsolt Telekom fiók e-mail címe, - MT-azonosító, - kapcsolattartó neve, mobil telefonszáma, - milyen eszközön próbálod a lejátszást, - milyen szoftver fut az eszközön, annak verziója, - hogyan kapcsolódsz az internetre (wifi, mobilinternet vagy ethernet hálózat) , - mikor tapasztaltad a hibát (minél pontosabb időpont szükséges, pl.: 09.10. 18:00-18:15 között), - hibaüzenet, hibakód / képernyőmásolat, amennyiben van. Együttműködéseteket köszönjük! ^Timi Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Orsi Posztolva: 2022. szeptember 11. Megosztás Posztolva: 2022. szeptember 11. Nálam is ugyanez a probléma. Napok óta nem tudok nézni semmit. E831 hibakód.. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 G3du Posztolva: 2022. szeptember 20. Szerző Megosztás Posztolva: 2022. szeptember 20. Na nálam sikerült, megoldódott a probléma. A Telekom rendszerben volt valami hiba, + az appot kellett úratelepíteni. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
G3du
Sziasztok!
E831-es hibakóddal 2 napja nem tudok lejátszani semmit az alkalmazásban.
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
7 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.