Kérdés

Három napja nem tudok bejelentkezni a Tvgo-ba, hívtam a 1414-et kb. ötször, a legutolsó operátor azt mondta, szól az IT-s kollegának,és pár óra múlva kijavítják.....azóta sem tudok bejelentkezni! Ma is kezdjem a napot a 1414 hívásával? Wanda szerintem már hangról megismer......

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

3 válasz erre a kérdésre

Szia @ha9rc !

Köszönjük szépen a visszajelzést! Örömmel olvassuk, hogy megoldódott a probléma és tudod már használni a szolgáltatásunkat! ^Rita

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Szia @ha9rc

Kérjük, privát üzenetben küldd el nekünk a Telekom TV GO-hoz tartozó e-mail címed és MT azonosítódat.
Pontosítsd kérjük, hogy pontosan milyen hibát tapasztalasz, megjelenik-e a hibaüzenet a belépés során. ^Oszkár

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most