aetius1970 Posztolva ekkor: 2022. szeptember 30. Megosztás Posztolva ekkor: 2022. szeptember 30. Tisztelt ,,support"... Rendszeresen, van amikor egyidejuleg tobb, akar 6-8 csatornan sincs musor, csak mint lathato ez a felirat jelenik meg... A musort laptoprol nezuk, mint mar tobb eve, es ez par hete jelentkezett eloszor, viszont azota egyre gyakrabban, es egyre tobb csatornan... Az ugyfelszolgalat a nekik irt emailre nem reagalt, en pedig nagyon nem ertem miert nem nezhetjuk a musort, ha mar fizetunk elofizetest... Az elofizetesert jar a szolgaltatas, de ez nem az... Tovabbi tisztelettel varom a valaszt... Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 Telekom Telekom szakértő Posztolva: 2022. október 10. Telekom Megosztás Posztolva: 2022. október 10. 9 órája, milanvidakovics írta: Az az érdekes, hogy egyik napról a másikra váltak elérhetetlenné olyan csatornák és műsorok, amelyek előtte probléma nélkül nézhetőek voltak… 🤷🏼♂️ Szia! A korlátozást az adott televíziótársaság szabályozza (nem vásárolta meg a TTVGO jogot), illetve a kereskedelmi csatornák esetében külön felület, pl: RTL Klub esetében az RTL Most biztosít visszanézhetőséget. Meglévő televíziószolgáltatásnál biztosítjuk az RTL Most+-hoz a kódot, mellyel korlátlanul és bármikor megtekinthetőek a műsorok. A részleteket itt érheted el. Megértésedet köszönjük. ^Noel Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 VIP Dave Posztolva: 2022. október 18. VIP Megosztás Posztolva: 2022. október 18. Ekkor: 2022. 10. 09. at 23:39, milanvidakovics írta: Az az érdekes, hogy egyik napról a másikra váltak elérhetetlenné olyan csatornák és műsorok, amelyek előtte probléma nélkül nézhetőek voltak… 🤷🏼♂️ Műsortól függ, meg (értelemszerűen) cégcsoporttól is. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 milanvidakovics Posztolva: 2022. október 8. Megosztás Posztolva: 2022. október 8. (szerkesztve) Nálam is ugyanez a hiba… Én is írtam egy bejegyzést ezzel kapcsolatba, és próbálkoztam a support-nál is de semmi segítséget nem kaptam… Úgy néz ki őket nem különösebben érdeklik a felhasználók amíg havonta úgyis kifizetjük az összeget, nem beszélve arról, hogy a regisztrációnál azt írják, hogy bármilyen eszközről nézhető, legyen az laptop, tablet vagy okostelefon. Megtévesztő információ! Azért ez elég felháborító, hogy igénybe vesszük a szolgáltatást, fizetjük a havidíjat utána pedig nem foglalkoznak a felhasználóval… Szerkesztve ekkor: 2022. október 8. Szerkesztő: milanvidakovics Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Telekom Telekom szakértő Posztolva: 2022. október 9. Telekom Megosztás Posztolva: 2022. október 9. Szia, sziasztok! A kapott üzenet oka, hogy az adott csatorna vagy a csatornán futó műsor nem rendelkezik a Telekom TVGO kliens jogaival. A tapasztalható jelenség nem műszaki hiba, a korlátozás a műsorterjesztési szerződés alapján jelenik meg. ^Gabriella Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 milanvidakovics Posztolva: 2022. október 9. Megosztás Posztolva: 2022. október 9. Az az érdekes, hogy egyik napról a másikra váltak elérhetetlenné olyan csatornák és műsorok, amelyek előtte probléma nélkül nézhetőek voltak… 🤷🏼♂️ Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
aetius1970
Tisztelt ,,support"...
Rendszeresen, van amikor egyidejuleg tobb, akar 6-8 csatornan sincs musor, csak mint lathato ez a felirat jelenik meg...
A musort laptoprol nezuk, mint mar tobb eve, es ez par hete jelentkezett eloszor, viszont azota egyre gyakrabban, es egyre tobb csatornan...
Az ugyfelszolgalat a nekik irt emailre nem reagalt, en pedig nagyon nem ertem miert nem nezhetjuk a musort, ha mar fizetunk elofizetest...
Az elofizetesert jar a szolgaltatas, de ez nem az...
Tovabbi tisztelettel varom a valaszt...
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
5 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.