Ugrás a tartalomhoz
  • 1

Appassionata

Kérdés

T. Telekom! Már többször bejelentettem, a legutóbbi alkalommal felvett,  111117205.2 sz. hibajeggyel kapcsolatban írták, hogy a hibát kijavították, de sajnos, ezzel ellentétben továbbra is fennáll. Tanácsuknak megfelelően az androidos telefonomat újraindítottam, sőt, önszorgalomból a Műsorújság appot is újratelepítettem, de az alkalmazásban az összes TV-műsor továbbra is egy órás eltéréssel jelenik meg (korábban) a valós TV-műsorokhoz képest, a TV-n lévő felvételek az appban nem látszanak, a távoli vezérlés funkció nem működik.

Szemléltetésül mellékelek két mai képet, melyből látszik, hogy az appban az ATV Fórum c. műsora 8:15-kor kezdődik, a TV-képernyőn pedig látszik, hogy a valóságban 9:15-kor. Kérem, foglalkozzanak a problémával, és végre javítsák is ki, mivel ez az átalakítás előtt hibátlanul működött.

Köszönettel

Halmos Judit

TV.2022.11.22.jpg

Screenshot_20221122-095458_Msorjsg.jpg

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Appassionata
hibás billentyűnyomás
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

1 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0
  • Telekom

Szia Appassionata! Köszönjük szépen megkeresésedet és visszajelzésedet. A hibajelenségről tudunk, mely központi probléma és a javítása folyamatban van. Türelmedet kérjük és köszönjükl, míg ismét elérhető lesz a műsorújság funkciók és az idő is rendeződik. ^Noel

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...