Olvasgattam mobilcsere témában a GYIK-et, és a következő akasztott el:
"Kell-e Telekom mobil előfizetéssel rendelkeznem ahhoz, hogy a Telekomnál cserélhessem újra a mobilomat a Netre fel! programban?"
Illetve:
"Csak olyan készüléket adhatok le, amit a Telekomnál vásároltam?"
Mindkettőnél az a válasz, hogy:
"Nem, a lényeg, hogy a mobilkészülék a 2-es pontban leírt feltételeknek megfeleljen."
A 2-es pontban pedig van egy ilyen feltétel:
"2021. 07. 01. és 2021. 12. 31. közt használnia kellett a hálózatunkat legalább egyszer".
Engem a "hálózatunkat" szó gondolkodtatott el.
Más hálózat nem jó? Tehát, ha valaki az említett időszakban *****fone-os volt, és mondjuk egy darab SMS-t küldött egy szintén *****fone-os ismerősének, akkor az - ami bárhol máshol igen, - a Telekomnál nem jogosult a 40000 Ft támogatásra? Mert ugye az NMHH-nak (vagy NFFKÜ-nek) ez teljesen mindegy. És minden más boltnak is.
Ugye nem fordulhat elő, hogy valaki leellenőrzi ügyfélkapun a jogosultságát, előzetesen beregisztrálja a telefonját - mondjuk a fenti példából -, besétál egy Telekom üzletbe, és ott derül ki, hogy mehet máshova, ha új telefont szeretne?
Vagy csak rosszul lett megfogalmazva a fenti GYIK?
Kérdés
crayo92
Kedves Telekom!
Olvasgattam mobilcsere témában a GYIK-et, és a következő akasztott el:
"Kell-e Telekom mobil előfizetéssel rendelkeznem ahhoz, hogy a Telekomnál cserélhessem újra a mobilomat a Netre fel! programban?"
Illetve:
"Csak olyan készüléket adhatok le, amit a Telekomnál vásároltam?"
Mindkettőnél az a válasz, hogy:
"Nem, a lényeg, hogy a mobilkészülék a 2-es pontban leírt feltételeknek megfeleljen."
A 2-es pontban pedig van egy ilyen feltétel:
"2021. 07. 01. és 2021. 12. 31. közt használnia kellett a hálózatunkat legalább egyszer".
Engem a "hálózatunkat" szó gondolkodtatott el.
Más hálózat nem jó? Tehát, ha valaki az említett időszakban *****fone-os volt, és mondjuk egy darab SMS-t küldött egy szintén *****fone-os ismerősének, akkor az - ami bárhol máshol igen, - a Telekomnál nem jogosult a 40000 Ft támogatásra? Mert ugye az NMHH-nak (vagy NFFKÜ-nek) ez teljesen mindegy. És minden más boltnak is.
Ugye nem fordulhat elő, hogy valaki leellenőrzi ügyfélkapun a jogosultságát, előzetesen beregisztrálja a telefonját - mondjuk a fenti példából -, besétál egy Telekom üzletbe, és ott derül ki, hogy mehet máshova, ha új telefont szeretne?
Vagy csak rosszul lett megfogalmazva a fenti GYIK?
Előre is köszönöm szépen a válaszukat!
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
1 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.