Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Mobilcsere program - kérdéses feltétel


crayo92

Kérdés

Kedves Telekom!

 

Olvasgattam mobilcsere témában a GYIK-et, és a következő akasztott el:

"Kell-e Telekom mobil előfizetéssel rendelkeznem ahhoz, hogy a Telekomnál cserélhessem újra a mobilomat a Netre fel! programban?"

Illetve:

"Csak olyan készüléket adhatok le, amit a Telekomnál vásároltam?"

Mindkettőnél az a válasz, hogy:

"Nem, a lényeg, hogy a mobilkészülék a 2-es pontban leírt feltételeknek megfeleljen."

A 2-es pontban pedig van egy ilyen feltétel:

"2021. 07. 01. és 2021. 12. 31. közt használnia kellett a hálózatunkat legalább egyszer".

Engem a "hálózatunkat" szó gondolkodtatott el.

Más hálózat nem jó? Tehát, ha valaki az említett időszakban *****fone-os volt, és mondjuk egy darab SMS-t küldött egy szintén *****fone-os ismerősének, akkor az - ami bárhol máshol igen, -  a Telekomnál nem jogosult a 40000 Ft támogatásra? Mert ugye az NMHH-nak (vagy NFFKÜ-nek) ez teljesen mindegy. És minden más boltnak is.

Ugye nem fordulhat elő, hogy valaki leellenőrzi ügyfélkapun a jogosultságát, előzetesen beregisztrálja a telefonját - mondjuk a fenti példából -, besétál egy Telekom üzletbe, és ott derül ki, hogy mehet máshova, ha új telefont szeretne?

Vagy csak rosszul lett megfogalmazva a fenti GYIK?

 

Előre is köszönöm szépen a válaszukat!

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

1 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...