Úgy egy hónapja voltam a telekom mammut ügyfélszolgálatánál, kértem hogy állítsuk be a hívásértesítést. Ott helyben nem tudtuk kipróbálni, azt mondta a srác, hogy csak másnaptól fog működni, ok. utána igazából már nem foglalkoztam a dologgal sajnos, nem lett kipróbálva. Most jutottam el oda, hogy kipróbáljam, többször is hívtam és bekapcsolás után semmi értesítést nem küld kikapcsolt állapotban pedig a telefon amiről hívom "foglalt jelzés"t ad. hívtam a 1414 et, de ottcsak egy robottal tudtam beszélni akivel sajnos nem jutottam semmire. Remélem, hogy érthető a problémám, előre is köszönöm a segítséget!
Kérdés
Ferenc82
Sziasztok!
Úgy egy hónapja voltam a telekom mammut ügyfélszolgálatánál, kértem hogy állítsuk be a hívásértesítést. Ott helyben nem tudtuk kipróbálni, azt mondta a srác, hogy csak másnaptól fog működni, ok. utána igazából már nem foglalkoztam a dologgal sajnos, nem lett kipróbálva. Most jutottam el oda, hogy kipróbáljam, többször is hívtam és bekapcsolás után semmi értesítést nem küld kikapcsolt állapotban pedig a telefon amiről hívom "foglalt jelzés"t ad. hívtam a 1414 et, de ottcsak egy robottal tudtam beszélni akivel sajnos nem jutottam semmire. Remélem, hogy érthető a problémám, előre is köszönöm a segítséget!
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
1 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.