Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Android SMART BOX 5.1 hangsáv.


zapco1269

Kérdés

Tisztelt Telekom!

Szeretnék érdeklődni miért nincs a 5.1 hangság egyik csatornán sem. Csak 2 ch sztereó hangsávot dekodál mind a  sAMSUNG soudbar mind a  EMOTIVA XMC 1 házimozi processor. Emlékeim szerint a normál set up box az rendesen hozta a 5.1 hangsávot illetve ahol nem ott 2.0 Dolby Digital hangsávot.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

6 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0
Ekkor: 2023. 02. 20. at 16:46, zapco1269 írta:

Tisztelt Telekom!

Szeretnék érdeklődni miért nincs a 5.1 hangsáv egyik csatornán sem. Csak 2 ch sztereó hangsávot dekódol mind a  SAMSUNG soundbar mind a  EMOTIVA XMC 1 házimozi processor. Emlékeim szerint a normál set up box az rendesen hozta a 5.1 hangsávot illetve ahol nem ott 2.0 Dolby Digital hangsávot.

Tisztelt Forum!

 

Várom a választ a feltett kérdésemre!

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: zapco1269
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Nálam is ugyanez a hiba áll fenn a tavalyi Android 10 frissítés óta. A Telekomnál többször is jeleztem a hibát és mindig azt a választ kaptam, hogy tudnak a hibáról, és folyamatosan fejlesztik az Android TV Box szoftverét és remélhetőleg a következő frissítésben javítva lesz a hiba.

De azóta sem jött frissítés, ami kijavította volna a hibát.

Lehet tudni, mi az oka annak, hogy már majdnem egy éve nem sikerült a hibát kijavítani, és hogy mikor jön ki az az ominózus frissítés végre?

Mert ez a szolgáltatás és terméktámogatás elég gyenge így...

Köszönöm!

Feri

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
  • Telekom

Kedves Feri! Nagyon sajnáljuk a tapasztaltakat, a kellemetlenségek miatt elnézésedet kérjük! Természeten folyamatosan azon dolgozunk, hogy a felmerülő hibákat megoldjuk. Bízunk benne, hogy hamarosan egy újabb frissítéssel sikerül elhárítani a felmerülő problémákat. Amint elérhető lesz, jelezzük ügyfelinek felé. Nagyon szépen köszönjük az eddigi és további türelmedet! ^Szilvia 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Köszönöm a választ! De azért az elég kiábrándító, hogy a hiba már háromnegyed éve fenn áll és még mindig nem javították ki, ráadásul egy hozzávetőleges időpontot sem tudnak mondani, hogy mikorra várható a hiba javítása és az új FW. Én megértem, hogy emelték az előfizetési díjamat az inflációval, de cserébe azért szerintem ez lenne a minimum, hogy egy ilyen mindenkit érintő hibát belátható időn belül kijavítanak, illetve, hogy több információt adnak arról, hogy mikor várható a javítás. Mert a fenti szöveggel biztatnak már fél éve, hogy "hamarosan", és eltelt fél év és mindig ugyanott tartunk.
Köszönettel! Feri

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...