Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Vezetékes számhordozás


szapora

Kérdés

Jelenleg TV, internet és vezetékes telefon szolgáltatással rendelkezem.

A vezetékes telefon szolgáltatásom napokon belül lejár, hosszabbítani nem kívánok, szeretném ha ez a szolgáltatás nem lenne biztosítva számomra a továbbiakban.

Kérdésem lenne, hogy a szolgáltatás automatikusan megszűnik, vagy jeleznem kell írásban hogy nem tartok igényt a továbbiakban erre a szolgáltatásra?

Előre is köszönöm!

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

20 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 5
Olvasni kell az ÁSZF-et, hisz abban vannak ezek leírva részletesen. A tisztelettel kapcsolatban, azoknak adom meg a tiszteletet: 1. Akik ezt kiérdemelték, 2. Akitől félek.  Természetesen a továbbiakban nem fogok vele vitába bocsájtkozni, vezesse félre a tagokat, és majd szídják felyettem őt a többiek.

 

 

Figyelj, nekem egy ismerősőm ajánlotta ezt a fórumot kérlek szépen, úgy, hogy rendszeresen nézem a FB oldalát is a szolgátatónak, de az nem a világom, túl felületes ott a közösség.

Idejöttem, megnéztem, tetszik, sok téma van, éderekes is némelyik, még hozzá is tudok szólni (vérprofi nem vagyok, de elveszett ember sem) és úgy látom, hogy rengeteg témához és topik-joz hozzá tud szólni és szerintem sok helyen (értsd min. 90%+) nagyon értelmes dolgokat ír és építő jelleggel szól hozzá.

Nem akarom, védeni, mert nincs rá szüksége és semmi közöm hozzá, csak mindenképpen szükségesnek tartottam megosztani ezen véleményemet, mert nagyra becsülöm azokat, akik önszántukból és jó akarattal segíteni próbálnak másoknak.

Szóval rágalmazni meg pláne nem kéne.

A tisztelettel kapcsolatban nem tudok egyetérteni veled sajnos, a tisztelet alapból mindenkinek jár, nem csak annak a két kategóriának, akit te felsoroltál. Maradi és beszűkült gondolkodás, mivel lehet, hogy valaki a te értékrendedben nem érdemli ki a tsizteletet, de emellett milliók tisztelik munkásságát. Ezen azért gondolkodj el kérlek. Aki(k)től félsz, azokat tiszteled? Ne vicceljünk már, akkor ha az utcán valaki leüt, félsz és félni fogsz tőle, de még tisztelni is? Ez is zavaros, de lehet csak nekem, nem látom benne a valós értelmet.

 

Több olyan beírást láttam tőled már itt, ahol a stílus bicskanyitogató és mellette sületlenségeket terjesztesz, lázítod az embereket, olykor warezra buzdítasz (még ha szerinted nem is), szóval én pont nem vádolnék senkit semmivel sem a helyedben.

Véleménye, tanácsa lehet mindenkinek, ha valaki valamivel nem ért egyet, normális stílusban jelezheti, megvitatjuk és kész. Ha esetleg nem pontos információt írunk, akkor sincsen tragédia, mert ki tudjuk javítani egymást, vagy épp pontosítani a doglokat. 

Én személy szerint a pampogásra, uszításra, folytonos negatívumokra nem vagyok kiváncsi nagyon nem szeretem ezeket, sehova nem vezetnek, főleg itt betűhuszárkodva.

Lehetsz elégedtlen sok mindennel és mindenkivel, akár a szolgáltatóval is, de meg lehet ezt osztani normálisan.

Nincs veled bajom, nem is ismerlek, de ez az ellenséges (és lázító) stílus amit néha felveszel és képviselsz, az nagyon nem szimpi, így hiába akarsz egyszer-egyszer jót és írsz értlemes dolgokat, ott marad sokakban a tüske, hidd el. 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 3

Jelenleg TV, internet és vezetékes telefon szolgáltatással rendelkezem.

A vezetékes telefon szolgáltatásom napokon belül lejár, hosszabbítani nem kívánok, szeretném ha ez a szolgáltatás nem lenne biztosítva számomra a továbbiakban.

Kérdésem lenne, hogy a szolgáltatás automatikusan megszűnik, vagy jeleznem kell írásban hogy nem tartok igényt a továbbiakban erre a szolgáltatásra?

Előre is köszönöm!

Válts alap telefon csomagra, és így kedvezmények megmaradnak, telefont ha úgy van nem használod.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 2

Szerintem sem kell kiabálni, teljesen felesleges. Főleg azért nem, mert kivételesen igazad van.

Egyébként igaz, hogy nem fogalmazott pontosan, de részben neki is igaza van, mivel az egy alapfeltétel, hogy a meglévő szolgáltató engedjen el, mert ha ott a jogviszonyod nem rendezett és nem tiszta (tartozás, hűség, satöbbi), akkor a hordozás sem lesz megvalósítható.

Tény, hogy az új helyen kell kérni, de a réginek el kell engednie, anékül nem megy.

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1

Egyébként honnan jön ez az automatikusan megszűnik a szerződés dolog, ha letelik a hűségidő?

Mert szerintem ilyen nincsen és nem is lenne jó sem a felhasználónak sem a cégnek.

Láttam már itt a fórumon, hogy másik topicban állítottak ehhez hasonlót, de szerintem ez nem úgy van, mint sokan hiszik. Szerintem magát a hírközlési törvényt is furán kezelik és értelmezik (itt is és máshol is).

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1

Akkor kellett volna kérned a számhordozást, amikor a szolgáltatásokat megrendelted, akkor elvben problémamentesen mennie kellett volna afolyamatnak (persze, ha a másik szolgáltatónál élő a szám/vonal).

Leírásod szerint joggal kaptál új számot, mert új bekötést rendeltél a telefonra vonatkozóan (ez akkor is igaz, ha már internet és/vagy tévéd már volt eddig is).

Most így, utólag, ez nagyon jó kérdés, hogy meg lehet-e csinálni, ehhez tényleg egyeztetned kellene az ügyfélszolgálattal, hogy milyen lehetőségek vannak. Ha nem életbevágó a szám, akkor én elengedném és nem foglalkoznék a hordozással már így utólag.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
támogatom ApaFia tanácsát, ha Alap csomagra váltasz, megmarad a Tripla kedbezményed.
Én sem használom a digitális telefonomat (vagyis nem hívok róla, csak hívatom magam a Hoppás rokonokkal :-) ), de mivel így olcsóbb, előfizettem rá.
Nézd meg a kalkulátorral: http://www.t-home.hu/lakossagi/csomagok_akciok/kedvezmenyrendszer
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Hello,

én is ezt a konstrukciót választottam, a költségkímélés miatt. Eddig csak dupla előfizetésem volt (tv és internet), most mellé tették a telefont is. Viszont egy új számot kaptam hozzá.  Ha szeretném megtartani a régi számomat van erre lehetőség? Tudom, hogy lehet számhordozást kezdeményezni (az invitelnél vagyok telefonilag), csak azt nem tudom, hogy így útólag is lehet-e, vagy akkor kellett volna szólnom, mikor megkötöttük a tripla előfizetést. Tudjátok erre a választ? Az ügyfélszolgálatot is felhívhatnám, tudom, de nagyon sok idő míg eljutok egy élő emberi hanghoz.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
A számhordozást az átvevő szolgáltatónál kell kezdeményezni. Vagyis ha van egy Invitel telefon előfizetésed és a Telekom-tól megrendelsz egy új telefon előfizetést, akkor azt számhordozással kellet volna az elején megrendelned. Ha a számhordozásnak nincs akadálya, akkor a felszerelés már azzal a hordozott számmal történik meg, egyébbként kapsz egy új számot. Ha az Invitel-nél még megvan a Telefon szolgáltatásod, és a Telekom már felszerelte az őj Telefon előfizetést egy új számmal, akkor még kérhetsz számhordozást, de az Invitelnél "NEM SZABAD FELMODANI AZ OTTANI TELEFON SZOLGÁLTATÁST, HANEM A TELEKOMNÁL KELL MEGRENDELNED A SZÁMHORDOZÁST".
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Mielött hülyeséget írsz olvasd el a telekom vezetékes telefon ászf-ét http://www.telekom.hu/static/sw/download/Egyeni_vezetekestelefon_aszf_torzsresz_20150101.pdf , keresd meg benne a 8.4-es fejezetet ami ezt írja: ... AT ÁTVEVŐ SZOLGÁLTATÓNÁL KELL BEJELENTENI A SZÁMHORDOZÁSI IGÉNYÉT !!!!!!!!!!!!!!!

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

****** Olvasni kell az ÁSZF-et, hisz abban vannak ezek leírva részletesen. A tisztelettel kapcsolatban, azoknak adom meg a tiszteletet: 1. Akik ezt kiérdemelték, 2. Akitől félek. ******  ezek özül egyikbe sem tartozik. Természetesen a továbbiakban nem fogok vele vitába bocsájtkozni, vezesse félre a tagokat, és majd szídják felyettem őt a többiek.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Csakhogy eloszlassak minden kedélyt illetve félre értést, nem béreltem fel senkit hogy likoljon engem vagy ki álljon mellém. Általam itt meg jelent írásokat én írtam két kezemmel eddig és ezután se fogok hozzászólásokat lopni természetesen olvasok szakmai anyagokat pl Dchard dsl hálózatok. Nem ismerek ilyen szervert ahonnan a hozzászólásokat lopnám hisz nem létezik ilyen.

 

Boomer

 

Facebook oldalon háát osztom a véleményed ott sajnos az megy. Személy szerint abban látom az ilyen fórumok előnyét, hogy segítenek egymásnak az emberek meg oldják a kisebb gondokat pl nem kell várakozni 1412-ön egy olyan kérdés vagy folyamat miatt amit itt is meg tudhat. Mindenki tévedhet nem vagyok Telekom munka társa nem tudhatok pontosan mindenről ami T nél megy.

Viszont szerintem nincs helyén, hogy másikat el tiporjuk meg alázzuk / kitaláljunk dolgokat ez olyan ovis   dolog ami nem ide való. Többet nem tudok és nem is fűzhetek hozzá a témához bizonyos okokból.  

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...