Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Smart boxot nem tudom bekapcsolni


Bondor Szabolcs

Kérdés

1 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0
  • Telekom

Kedves Szabolcs! Köszönjük jelzésed! Első körben, kérünk, hogyha még nem történt meg érdemes lenne a SmartBoxot néhány percre áramtalanítani, majd újraindítani. Ezen kívül, javasoljuk, hogy a boxon ellenőrizd, azt, hogy elérhető-e hozzá frissítés és azt letölteni. Ha ezek sem hoznak megoldást, kérjük, hogy ezen az m.me/TelekomHU elérhetőségen vedd fel velünk a kapcsolatot és írd meg ott nekünk a szerződéshez tartozó MT azonosítódat, valamint az elérhetőségi mobilszámodat és rögzítünk egy kivizsgálást, ha szükséges. ^Rita

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...