Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Kérem a számla rendezését személye részvétellel lehetővé tenni a telekomi pénzügyi szervezetükkel. Ennek alapján nem volt eltérés.


Salzmann Edmond

Kérdés

Szeretném személyesen rendezni az aktuális számlámat a  "Vanda" rendszer hibájából okozott félreértés miatt létrejött számlázás tisztázására, igazolására . Évtizedes folyamatos fizetési kötelezettségemet mindig rendezni tudtam a banki csoportos beszedési rendszerrel. Telekom üzletben nem lehet számlát rendezni ezt Önök is tudják. Papír alapú számlázásommal mindig tudtam igazolni a a fizetés teljesítését. Jelen időben nem tudom, hogy számla melyik aktuális hónapban teljesült. Számla fizetés torlódása pénzgazdálkodási nehézséget okoz családi finanszírozásban. Korábbi Matáv telefon rendszer végével a Magyar Telekom létrejötte, kezdete óta veszem igénybe ezt a szolgáltatást és eddig nem volt rendezetlen fizetési akadályoztatás. Papir alapú számlázással tudom igazolni visszamenőlegesen  a szolgáltatásuk pénzügyi teljesítését. A "vanda" okozta kommunikáció okozta félrehallások, félreértelmezések okozták a most még fennálló ügykezelés tisztázását. Jelen jelzésem alapján kérem az ügy méltányos intézkedésüket. Üdvözlettel. Salzmann Edmond  MT ügyfél-azonosító 464206649, Panasz egyedi azonosító száma: SR-00674095, jelenlegi folyószámlaszám:103822270. 

Üdvözlettel: Salzmann Edmond  +36 375 0081 , Mob: +36 20 328 9472

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

1 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...