Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Android BOX


HoReSz

Kérdés

Sziasztok,

Amióta Android BOX TV van, azóta villogtatja a TV -met. Már 3x jelentettem le, egyszer se jöttek ki.

Jött egy SMS, hogy javították a hibát. Biztos nem, mert ugyanúgy villog, hazavágja a TV-t, hiába mondtam, hogy kérnék egy cserét, semi nem történik?!

Másnak is villog a TV, elmegy, majd visszajön az adás és ezt képes folyamatosan csinálni.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

2 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 2
12 órája, HoReSz írta:

Sziasztok,

Amióta Android BOX TV van, azóta villogtatja a TV -met. Már 3x jelentettem le, egyszer se jöttek ki.

Jött egy SMS, hogy javították a hibát. Biztos nem, mert ugyanúgy villog, hazavágja a TV-t, hiába mondtam, hogy kérnék egy cserét, semi nem történik?!

Másnak is villog a TV, elmegy, majd visszajön az adás és ezt képes folyamatosan csinálni.

Szia.

A box dobozában található HDMI kábellel használod? Ha igen cseréld ki, mert az is okozhatja a hibát, hogy rossz a mellékelt HDMI kábel.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
  • Telekom

Szia!

Amennyiben továbbra sem működik a szolgáltatás, javasoljuk, hogy vedd fel velünk a kapcsoltot privát üzenetben.

Írd meg ott nekünk az MT azonosítódat, egy kapcsolattartó nevet, valamint az elérhetőségi mobilszámodat és rögzítünk egy újabb kivizsgálást. ^Rita

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...