Hosszabb (többhetes) nyaralás miatt kikapcsoltuk a Telekomos routert/modemet, hogy ne fogyasszon áramot. Bizonyára ez fölösleges volt, mert a fogyasztása nem számottevő, de most már megtörtént: a lényeg az, hogy azóta a készüléket szabályosan visszakapcsolva nincs internet, se Wi-Fi, se kábeles. A készüléket újraindítva se szűnik meg a hiba. Maga az internetforrás felbukkan a telefonokon, laptopokon, mintha csatlakozni lehetne hozzá, de következetesen nem nyújt szolgáltatást. A készüléken található Wi-Fi-jelhez tartozó kis LED villog, ahelyett, hogy folyamatosan világítana – nem tudom, hogy ez releváns plusz részlet-e. Vajon mi a teendő? Összefügg-e ez a készülék számára hosszabb áramkimaradással?
Kérdés
martonkp
Hosszabb (többhetes) nyaralás miatt kikapcsoltuk a Telekomos routert/modemet, hogy ne fogyasszon áramot. Bizonyára ez fölösleges volt, mert a fogyasztása nem számottevő, de most már megtörtént: a lényeg az, hogy azóta a készüléket szabályosan visszakapcsolva nincs internet, se Wi-Fi, se kábeles. A készüléket újraindítva se szűnik meg a hiba. Maga az internetforrás felbukkan a telefonokon, laptopokon, mintha csatlakozni lehetne hozzá, de következetesen nem nyújt szolgáltatást. A készüléken található Wi-Fi-jelhez tartozó kis LED villog, ahelyett, hogy folyamatosan világítana – nem tudom, hogy ez releváns plusz részlet-e. Vajon mi a teendő? Összefügg-e ez a készülék számára hosszabb áramkimaradással?
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
2 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.