Az elmúlt hetekben a Telekom felajánlotta hogy lecserélik a F@st 5670 ONT-unkat egy v2-esre, én meg gondolkozás nélkül belementem, de hiba volt. Az új ONT-tal bajok vannak nagyon alap használat mellett is, pl. böngészéskor random valahol megáll a történet és csak sokadig refresh-re töltenek be oldalak, kliensek néha olyan szinten megmukkannak hogy csak wifi on-off oldja meg, esetenként kell egy ONT restart is.
Korábban, eszközcsere előtt ugyanezen feltételek mellett betonstabil volt az otthoni hálózat, amire szükségünk is van a munkánk miatt.
Azt szeretném megtudni, hogy hogyan tudnék kérvényezni eszközcserét (lehetőleg egy Technicolorra, a fórumok alapján az stabilabbnak tűnik). Nem tudom, hogy egy hibabejelentéssel elküldenének-e ezekkel a "bemondott" problémákkal, vagy muszáj lenne logokat túrni meg teszteket futtatni hogy el is higgyék, hogy valós a probléma (és hogy pontosabban milyen logok stb. lesznek elegek ahhoz, hogy elismerjék a hiba meglétét). Esetleg addig mondjuk le es kötünk újra szerződést amíg nem adnak egy normális ONT-ot, de ettől megkímélném magunkat és a Telekomot is.
Kérdés
pizza-deposit
Sziasztok!
Az elmúlt hetekben a Telekom felajánlotta hogy lecserélik a F@st 5670 ONT-unkat egy v2-esre, én meg gondolkozás nélkül belementem, de hiba volt. Az új ONT-tal bajok vannak nagyon alap használat mellett is, pl. böngészéskor random valahol megáll a történet és csak sokadig refresh-re töltenek be oldalak, kliensek néha olyan szinten megmukkannak hogy csak wifi on-off oldja meg, esetenként kell egy ONT restart is.
Korábban, eszközcsere előtt ugyanezen feltételek mellett betonstabil volt az otthoni hálózat, amire szükségünk is van a munkánk miatt.
Azt szeretném megtudni, hogy hogyan tudnék kérvényezni eszközcserét (lehetőleg egy Technicolorra, a fórumok alapján az stabilabbnak tűnik). Nem tudom, hogy egy hibabejelentéssel elküldenének-e ezekkel a "bemondott" problémákkal, vagy muszáj lenne logokat túrni meg teszteket futtatni hogy el is higgyék, hogy valós a probléma (és hogy pontosabban milyen logok stb. lesznek elegek ahhoz, hogy elismerjék a hiba meglétét). Esetleg addig mondjuk le es kötünk újra szerződést amíg nem adnak egy normális ONT-ot, de ettől megkímélném magunkat és a Telekomot is.
Előre is köszönöm a segítséget.
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
1 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.