Nana Posztolva ekkor: 2023. október 22. Megosztás Posztolva ekkor: 2023. október 22. Szeretném megtudni, hogy 1 nappal az adategyeztetés határidejének lejárta után miként, milyen számon tudok intézkedni, hogy a volt (1 napja lejárt) feltöltőkártyás telefonom újra aktív legyen? Köszönöm! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 uzman Posztolva: 2023. október 22. Megosztás Posztolva: 2023. október 22. Üdv A határidő leteltétől számítva még 60 napon belül el tudod végezni az adategyeztetést. Ilyen esetben hívd a +36 80 630 045-ös számot – ez az egy szám elérhető a kártyáról annak tiltott állapotában is vagy fáradj be valamelyik üzletbe/személyes ügyfélszolgálatra. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Rab Jenőné Posztolva: tegnap 08:02 -kor Megosztás Posztolva: tegnap 08:02 -kor Nem vagyok feltöltő kártyás. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Telekom Telekom szakértő Posztolva: tegnap 15:07 -kor Telekom Megosztás Posztolva: tegnap 15:07 -kor Kedves Rab Jenőné! Ebben az esetben nincsen teendőd, mert kizárólag Domino kártya használata esetén szükséges az éves kötelező adategyeztetést elvégezni. ^Petra Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
Nana
Szeretném megtudni, hogy 1 nappal az adategyeztetés határidejének lejárta után miként, milyen számon tudok intézkedni, hogy a volt (1 napja lejárt) feltöltőkártyás telefonom újra aktív legyen? Köszönöm!
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
3 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.