Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Set top box hang csúszik, kilép


mcbubu

Kérdés

9 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0
  • Telekom

Szia! Elnézésedet kérjük a kellemetlenség miatt! Amennyiben a problémát még nem jelezte valamelyik ügyfélszolgálati elérhetőségünkön keresztül, úgy kérjük, hogy vegye fel a kapcsolatot velünk a m.me/TelekomHU elérhetőségen, hogy mielőbb a segítségére lehessünk. ^Barna

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
5 órája, Telekom szakértő írta:

Szia! Elnézésedet kérjük a kellemetlenség miatt! Amennyiben a problémát még nem jelezte valamelyik ügyfélszolgálati elérhetőségünkön keresztül, úgy kérjük, hogy vegye fel a kapcsolatot velünk a m.me/TelekomHU elérhetőségen, hogy mielőbb a segítségére lehessünk. ^Barna

Üdvözletem. Az ügyfélszolgálat elmondása alapján töröltem az eszközön a Telekom applikáció adatait, ez úgy tűnik megoldotta, viszont kis idő múlva, most meg teljesen lefagyott a kép, még csatorna váltásnál is az előzőleg elindított csatornán marad a kép, a hang viszont megy alatta. 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
5 órája, Telekom szakértő írta:

Szia! Elnézésedet kérjük a kellemetlenség miatt! Amennyiben a problémát még nem jelezte valamelyik ügyfélszolgálati elérhetőségünkön keresztül, úgy kérjük, hogy vegye fel a kapcsolatot velünk a m.me/TelekomHU elérhetőségen, hogy mielőbb a segítségére lehessünk. ^Barna

Sőt, ismét csúszik a hang, a fagyás után. Biztosra veszem, hogy rossz az eszköz. Nem megbízható.

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
  • Telekom
13 órája, mcbubu írta:

Ma kötötték be a Tv-t és a netet. Gyakorlatilag a Tv nézhetetlen. A hang 5-10 perc után elkezd csúszni, elég jelentősen, majd kb. 10 perc után az eszköz kilép. Visszakapcsol tv-re. Az újraindítás sem oldja meg. Ez egy gagyi.

Szia! Sajnáljuk a kellemetlenséget! A hiba mielőbbi bejelentése érdekében kérünk, keress minket az m.me/TelekomHU oldalon. Köszönjük az együttműködésed! ^Andrea

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
2 órája, Telekom szakértő írta:

Szia! Sajnáljuk a kellemetlenséget! A hiba mielőbbi bejelentése érdekében kérünk, keress minket az m.me/TelekomHU oldalon. Köszönjük az együttműködésed! ^Andrea

Köszönöm. Ismét jeleztem az ügyfélszolgálat felé, csináltunk egy factory resetet az eszközön. jelenleg csak kicsit akadozik néha a hang. Elmondásuk szerint az első 2-három napban előfordulhat kisebb akadozás, amit nem igazán értek, és ami nálam volt, (vagy van, még nem tudom), az nem kisebb, ez már igencsak problémás. Nem igazán hiszem, hogy megveszek valamit, két-három napig működésképtelen, aztán megjavul. 

De meglátjuk. Addig is köszönöm.

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
2 órája, Telekom szakértő írta:

Szia!

Köszönjük jelzésedet. Nagyon szívesen. Kérés vagy kérdés esetén, keress minket bizalommal bármikor a m.me/TelekomHU linken és segítünk. Köszönjük! ^Lia 

Mostanra ismét ugyanaz. Igen rossz. Ez nem lesz jobb, ha a reset sem oldotta meg. Használhatatlan.

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
  • Telekom

Szia! Szeretnénk segíteni. Ha hibát tapasztalsz, azt érdemes minden esetben bejelenteni, csak így tudják műszaki szakembereink elvégezni a szükséges méréseket és vizsgálatokat. Kérünk, hogy írd meg nekünk privát üzenetben, a szerződéshez tartozó MT azonosítódat, valamint az elérhetőségi mobilszámodat és rögzítünk egy hibajegyet. Amennyiben további kérdésed is lenne, azt is megírhatod ott nekünk. ^Rita

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...