mcbubu Posztolva ekkor: 2023. november 8. Megosztás Posztolva ekkor: 2023. november 8. Ma kötötték be a Tv-t és a netet. Gyakorlatilag a Tv nézhetetlen. A hang 5-10 perc után elkezd csúszni, elég jelentősen, majd kb. 10 perc után az eszköz kilép. Visszakapcsol tv-re. Az újraindítás sem oldja meg. Ez egy gagyi. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Telekom Telekom szakértő Posztolva: 2023. november 8. Telekom Megosztás Posztolva: 2023. november 8. Szia! Elnézésedet kérjük a kellemetlenség miatt! Amennyiben a problémát még nem jelezte valamelyik ügyfélszolgálati elérhetőségünkön keresztül, úgy kérjük, hogy vegye fel a kapcsolatot velünk a m.me/TelekomHU elérhetőségen, hogy mielőbb a segítségére lehessünk. ^Barna Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 mcbubu Posztolva: 2023. november 8. Szerző Megosztás Posztolva: 2023. november 8. 5 órája, Telekom szakértő írta: Szia! Elnézésedet kérjük a kellemetlenség miatt! Amennyiben a problémát még nem jelezte valamelyik ügyfélszolgálati elérhetőségünkön keresztül, úgy kérjük, hogy vegye fel a kapcsolatot velünk a m.me/TelekomHU elérhetőségen, hogy mielőbb a segítségére lehessünk. ^Barna Üdvözletem. Az ügyfélszolgálat elmondása alapján töröltem az eszközön a Telekom applikáció adatait, ez úgy tűnik megoldotta, viszont kis idő múlva, most meg teljesen lefagyott a kép, még csatorna váltásnál is az előzőleg elindított csatornán marad a kép, a hang viszont megy alatta. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 mcbubu Posztolva: 2023. november 8. Szerző Megosztás Posztolva: 2023. november 8. 5 órája, Telekom szakértő írta: Szia! Elnézésedet kérjük a kellemetlenség miatt! Amennyiben a problémát még nem jelezte valamelyik ügyfélszolgálati elérhetőségünkön keresztül, úgy kérjük, hogy vegye fel a kapcsolatot velünk a m.me/TelekomHU elérhetőségen, hogy mielőbb a segítségére lehessünk. ^Barna Sőt, ismét csúszik a hang, a fagyás után. Biztosra veszem, hogy rossz az eszköz. Nem megbízható. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Telekom Telekom szakértő Posztolva: 2023. november 8. Telekom Megosztás Posztolva: 2023. november 8. 13 órája, mcbubu írta: Ma kötötték be a Tv-t és a netet. Gyakorlatilag a Tv nézhetetlen. A hang 5-10 perc után elkezd csúszni, elég jelentősen, majd kb. 10 perc után az eszköz kilép. Visszakapcsol tv-re. Az újraindítás sem oldja meg. Ez egy gagyi. Szia! Sajnáljuk a kellemetlenséget! A hiba mielőbbi bejelentése érdekében kérünk, keress minket az m.me/TelekomHU oldalon. Köszönjük az együttműködésed! ^Andrea Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 mcbubu Posztolva: 2023. november 8. Szerző Megosztás Posztolva: 2023. november 8. 2 órája, Telekom szakértő írta: Szia! Sajnáljuk a kellemetlenséget! A hiba mielőbbi bejelentése érdekében kérünk, keress minket az m.me/TelekomHU oldalon. Köszönjük az együttműködésed! ^Andrea Köszönöm. Ismét jeleztem az ügyfélszolgálat felé, csináltunk egy factory resetet az eszközön. jelenleg csak kicsit akadozik néha a hang. Elmondásuk szerint az első 2-három napban előfordulhat kisebb akadozás, amit nem igazán értek, és ami nálam volt, (vagy van, még nem tudom), az nem kisebb, ez már igencsak problémás. Nem igazán hiszem, hogy megveszek valamit, két-három napig működésképtelen, aztán megjavul. De meglátjuk. Addig is köszönöm. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Telekom Telekom szakértő Posztolva: 2023. november 8. Telekom Megosztás Posztolva: 2023. november 8. Szia! Köszönjük jelzésedet. Nagyon szívesen. Kérés vagy kérdés esetén, keress minket bizalommal bármikor a m.me/TelekomHU linken és segítünk. Köszönjük! ^Lia Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 mcbubu Posztolva: 2023. november 8. Szerző Megosztás Posztolva: 2023. november 8. 2 órája, Telekom szakértő írta: Szia! Köszönjük jelzésedet. Nagyon szívesen. Kérés vagy kérdés esetén, keress minket bizalommal bármikor a m.me/TelekomHU linken és segítünk. Köszönjük! ^Lia Mostanra ismét ugyanaz. Igen rossz. Ez nem lesz jobb, ha a reset sem oldotta meg. Használhatatlan. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 mcbubu Posztolva: február 19. Szerző Megosztás Posztolva: február 19. Sőt még most is előfordul a hiba. Lehet, hogy kidobom az eszközt. Nem értem, miért nem.lehet vásárolni egy megbízható, saját eszközt. Miért ezt a gagyit adják a rendszerhez? Hányszor fog mégszerelő kijönni? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Telekom Telekom szakértő Posztolva: február 20. Telekom Megosztás Posztolva: február 20. Szia! Szeretnénk segíteni. Ha hibát tapasztalsz, azt érdemes minden esetben bejelenteni, csak így tudják műszaki szakembereink elvégezni a szükséges méréseket és vizsgálatokat. Kérünk, hogy írd meg nekünk privát üzenetben, a szerződéshez tartozó MT azonosítódat, valamint az elérhetőségi mobilszámodat és rögzítünk egy hibajegyet. Amennyiben további kérdésed is lenne, azt is megírhatod ott nekünk. ^Rita Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
mcbubu
Ma kötötték be a Tv-t és a netet. Gyakorlatilag a Tv nézhetetlen. A hang 5-10 perc után elkezd csúszni, elég jelentősen, majd kb. 10 perc után az eszköz kilép. Visszakapcsol tv-re. Az újraindítás sem oldja meg. Ez egy gagyi.
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
9 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.