Ákos90 Posztolva ekkor: 2023. november 22. Megosztás Posztolva ekkor: 2023. november 22. Sziasztok! Az utóbbi időben nem tudom lejátszani egyik felvételemet se (frissek). Mikor elindítanám csak tölt, de semmi sem történik. Ez mitől lehet? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 OldMike Posztolva: 2023. november 23. Megosztás Posztolva: 2023. november 23. Androidos a box, vagy a hagyományos IPTV? Az utóbbiban HDD van, nem elképzelhetetlen a működési hiba. Ilyenkor ki lehet cseréltetni a boxot, de a felvételeknek sajnos annyi. Az Androidos felhőbe menti a felvételeket, probléma esetén be kell jelenteni hibára. Esetleg egy áramtalanítás utáni újra indítási próbát még lehetne csinálni. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Ákos90 Posztolva: 2023. november 23. Szerző Megosztás Posztolva: 2023. november 23. Androidos box, az áramtalanítást még nem próbáltam, csak a sima újraindítást. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Telekom Telekom szakértő Posztolva: 2023. november 24. Telekom Megosztás Posztolva: 2023. november 24. Kedves Ákos90! Nagyon sajnáljuk a tapasztaltakat! Amennyiben az áramtalanítás, majd az újraindítás sem oldja meg, kérjük, hogy keress minket privát üzenetben az MT azonosítóddal valamint mobil elérhetőségeddel és továbbítjuk műszaki munkatársaink felé jelzésedet kivizsgálásra. ^Szilvia Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
Ákos90
Sziasztok!
Az utóbbi időben nem tudom lejátszani egyik felvételemet se (frissek). Mikor elindítanám csak tölt, de semmi sem történik.
Ez mitől lehet?
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
3 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.