Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Átírás


zoli62

Kérdés

Adott egy hagyományos vezetékes telefon. Szeretném átiratni a nevemre. Nekem másik címeN van IPTV szolgáltatásom és digitális telefonom a saját MT-m alatt. Az a probléma, hogy a szükséges dokumentumok bemutatásával személyes nem tudták átírni, mert mindannyiszor visszadobta a rendszer az én meglevő MT azonosítómat.  Hétfőn és kedden összesen háromszot voltam két Telekom üzletben. Kedden délután felvették IT hibára, azóta nem hívtak. Nem tudom, hogy ilyenkor mi a teendő, holnap letelik a hibajehy 72 óórája, és még mindig semmi, addig nem tudok más szolgáltatást sem megrendelni.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

1 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0
  • Telekom

Kedves Zoli!

A 72 órás hibaelhárítási határidő az alapszolgáltatások működésére vonatkozik, a folyamatokat érintő technikai problémák elhárítására azok lehetséges összetettsége miatt nincs ilyen megkötés. Természetesen ettől függetlenül illetékeseink mindent elkövetnek, hogy az átírást akadályozó problémát mielőbb elhárítsák. Amint ez megtörténik fel fogják venni veled a kapcsolatot, hogy folytatódhasson az átírás folyamata. Addig is köszönjük szépen a türelmedet. ^Dániel

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...