Adott egy hagyományos vezetékes telefon. Szeretném átiratni a nevemre. Nekem másik címeN van IPTV szolgáltatásom és digitális telefonom a saját MT-m alatt. Az a probléma, hogy a szükséges dokumentumok bemutatásával személyes nem tudták átírni, mert mindannyiszor visszadobta a rendszer az én meglevő MT azonosítómat. Hétfőn és kedden összesen háromszot voltam két Telekom üzletben. Kedden délután felvették IT hibára, azóta nem hívtak. Nem tudom, hogy ilyenkor mi a teendő, holnap letelik a hibajehy 72 óórája, és még mindig semmi, addig nem tudok más szolgáltatást sem megrendelni.
Kérdés
zoli62
Adott egy hagyományos vezetékes telefon. Szeretném átiratni a nevemre. Nekem másik címeN van IPTV szolgáltatásom és digitális telefonom a saját MT-m alatt. Az a probléma, hogy a szükséges dokumentumok bemutatásával személyes nem tudták átírni, mert mindannyiszor visszadobta a rendszer az én meglevő MT azonosítómat. Hétfőn és kedden összesen háromszot voltam két Telekom üzletben. Kedden délután felvették IT hibára, azóta nem hívtak. Nem tudom, hogy ilyenkor mi a teendő, holnap letelik a hibajehy 72 óórája, és még mindig semmi, addig nem tudok más szolgáltatást sem megrendelni.
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
1 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.