Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Hűségidő törlése beígérve, de semmi


molnarb

Kérdés

A közelmúltban sikeresen megszüntettek egy szolgáltatást a kérésem nélkül (ez a sztori külön megér egy misét) és visszaállították az eredeti állapotot (mivel mint kiderült tényleg a Telekom hibázott, nekem közöm se volt hozzá). Az esetről levelet is kaptam, iktatószáma SR-01690118 
 
A levélben tájékoztattak arról, hogy az újonnan létesített szolgáltatást a rendszer adottsága miatt egy éves szerződéssel rögzítettek, amit deceber hónapban módosítanak és határozatlan időre javítanak, mivel a Telekom volt a hunyó a téves szolgáltatástörlésben és vele járó kellemetlenségekkel... úgy mint szolgáltatás kiesés, újból bekötés, régi eszköz bevitele és az egész procedúra. Mivel az egész eset már két hónapja történt és a december is eltetelt, így óhatatlanul is felmerül bennem a kérdés, hogy mikor fog megtörténni a tévesen törölt szolgáltatás helyére aktivált új szolgáltatásnál a feleslegesen felrögzített egy éves hűség törlése? Az ügyfélszolgálatnak írtam 3 hete, semmit nem válaszoltak. 
 
Várom visszajelzésüket.
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

3 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0

Nekem tegnap 30napon túli szerviz miatt lett visszavételezve a telefonom, a rendszerből el is tűnt a kötbér ha másik telefont vennék, de a hűségidő még nem. Azt mondták az üzletben hogy ez egy két nap, mert csak az it nak van jogosultsága hozzá. Maximum mennyi idő lehet ez? Persze még csak egy nap telt el, csak érdeklődök

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...