A közelmúltban sikeresen megszüntettek egy szolgáltatást a kérésem nélkül (ez a sztori külön megér egy misét) és visszaállították az eredeti állapotot (mivel mint kiderült tényleg a Telekom hibázott, nekem közöm se volt hozzá). Az esetről levelet is kaptam, iktatószáma SR-01690118
A levélben tájékoztattak arról, hogy az újonnan létesített szolgáltatást a rendszer adottsága miatt egy éves szerződéssel rögzítettek, amit deceber hónapban módosítanak és határozatlan időre javítanak, mivel a Telekom volt a hunyó a téves szolgáltatástörlésben és vele járó kellemetlenségekkel... úgy mint szolgáltatás kiesés, újból bekötés, régi eszköz bevitele és az egész procedúra. Mivel az egész eset már két hónapja történt és a december is eltetelt, így óhatatlanul is felmerül bennem a kérdés, hogy mikor fog megtörténni a tévesen törölt szolgáltatás helyére aktivált új szolgáltatásnál a feleslegesen felrögzített egy éves hűség törlése? Az ügyfélszolgálatnak írtam 3 hete, semmit nem válaszoltak.
Kérdés
molnarb
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
3 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.