Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Hűségidő törlése beígérve, de semmi


molnarb

Kérdés

A közelmúltban sikeresen megszüntettek egy szolgáltatást a kérésem nélkül (ez a sztori külön megér egy misét) és visszaállították az eredeti állapotot (mivel mint kiderült tényleg a Telekom hibázott, nekem közöm se volt hozzá). Az esetről levelet is kaptam, iktatószáma SR-01690118 
 
A levélben tájékoztattak arról, hogy az újonnan létesített szolgáltatást a rendszer adottsága miatt egy éves szerződéssel rögzítettek, amit deceber hónapban módosítanak és határozatlan időre javítanak, mivel a Telekom volt a hunyó a téves szolgáltatástörlésben és vele járó kellemetlenségekkel... úgy mint szolgáltatás kiesés, újból bekötés, régi eszköz bevitele és az egész procedúra. Mivel az egész eset már két hónapja történt és a december is eltetelt, így óhatatlanul is felmerül bennem a kérdés, hogy mikor fog megtörténni a tévesen törölt szolgáltatás helyére aktivált új szolgáltatásnál a feleslegesen felrögzített egy éves hűség törlése? Az ügyfélszolgálatnak írtam 3 hete, semmit nem válaszoltak. 
 
Várom visszajelzésüket.
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

1 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...