Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Rendelés módosítás


Vikki

Kérdés

Tisztelt Telekom! 
Múlthéten visszavittem 14 napos elallassal egy telefont, amit gond nélkül vissza is vettek az egyik üzletben. Később a weboldalon megrendeltem egy másik készüléket sikeresen, holott azt hittem hogy nem fogok tudni. Az lenne a kérdésem, hogy lehet ebből gondom hogy kvázi még nem zárult le teljesen az elállás folyamata, de én tudtam új telefont rendelni ? Nem szeretnék két részletet fizetni. 
válaszukat előre is köszönöm! 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

1 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 1
  • Telekom

Szia Vikki! Technikailag lehetetlen elindítani új rendelést amíg nem zárul le az elállás folyamata, túl gyorsan indítottad az újat. Valószínűleg az üzletben nem fogják tudni addig elindítani, amíg le nem zárul az új rendelésed. Nem kell befizetned, amit visszaadtál, csak annyit késik majd a visszautalás. Ha biztosat szeretnél tudni, kérdezz rá az üzletben, vagy írj a honlapon chat-en, hogy kollégáink utána nézhessenek. ^Kata

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...