Október óta rossz volt a netünk, 4 alkalommal tettünk panaszt és 3 alkalommal írtunk a telekom fórumra probléma megoldást keresve. Ez alatt az idő alatt végig a teljes összeget fizettük és akárhanyszor panaszt tettem, mindig az volt a válasz hogy nálunk van a hiba.
Mint legutóbbi látogatásuk során kiderült, nem nálunk volt a hiba hanem a villanyoszlopra maga a telekom nem kötötte normálisan rá a lakásunkat a hálózatra.
Jóváírásért fordultam a telekomhoz, ők mégsem hajlandóak semmit fizetni, pedig hónapokig nem teljesítették a szerződésben leírtakat.
Szerintetek tudok valamit tenni ez ügy érdekében? Nem szeretném ennyiben hagyni, hónapokig tartó szenvedés után.
Videóval és fotókkal tudom alátámasztani hogy nem volt jó a szolgáltatás.
Kérdés
Faller
Sziasztok!
Október óta rossz volt a netünk, 4 alkalommal tettünk panaszt és 3 alkalommal írtunk a telekom fórumra probléma megoldást keresve. Ez alatt az idő alatt végig a teljes összeget fizettük és akárhanyszor panaszt tettem, mindig az volt a válasz hogy nálunk van a hiba.
Mint legutóbbi látogatásuk során kiderült, nem nálunk volt a hiba hanem a villanyoszlopra maga a telekom nem kötötte normálisan rá a lakásunkat a hálózatra.
Jóváírásért fordultam a telekomhoz, ők mégsem hajlandóak semmit fizetni, pedig hónapokig nem teljesítették a szerződésben leírtakat.
Szerintetek tudok valamit tenni ez ügy érdekében? Nem szeretném ennyiben hagyni, hónapokig tartó szenvedés után.
Videóval és fotókkal tudom alátámasztani hogy nem volt jó a szolgáltatás.
Segítséget előre is köszönöm!
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
1 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.