Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Jóváírás


Faller

Kérdés

Sziasztok! 

Október óta rossz volt a netünk, 4 alkalommal tettünk panaszt és 3 alkalommal írtunk a telekom fórumra probléma megoldást keresve. Ez alatt az idő alatt végig a teljes összeget fizettük és akárhanyszor panaszt tettem, mindig az volt a válasz hogy nálunk van a hiba. 

Mint legutóbbi látogatásuk során kiderült, nem nálunk volt a hiba hanem a villanyoszlopra maga a telekom nem kötötte normálisan rá a lakásunkat a hálózatra.

Jóváírásért fordultam a telekomhoz, ők mégsem hajlandóak semmit fizetni, pedig hónapokig nem teljesítették a szerződésben leírtakat. 

Szerintetek tudok valamit tenni ez ügy érdekében? Nem szeretném ennyiben hagyni, hónapokig tartó szenvedés után.

Videóval és fotókkal tudom alátámasztani hogy nem volt jó a szolgáltatás. 

 

Segítséget előre is köszönöm!

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

1 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...